Vandaag weer met Rodin naar het CB geweest. Voor de 2e keer de spuitjes. Ik zag er erg tegenop, ik had zo'n medelij met m de vorige keer... Eindelijk van de 1e schrik bekomen kwam spuitje nr 2! Vandaag dan ook gezegd dat ik graag wilde dat beide spuitjes tegelijk werden gezet. In 1e instantie kon dat niet, want het was veel te druk, niemand had tijd, bla-bla. Toen zei ik dat ik net zolang zou wachten tot er wel iemand tijd zou hebben en toen kon het wel ineens gelijk *zucht*.
Ik schrok trouwens wel van zijn gewicht zeg, Sodeju, wat een Boeddha Baby zeg! Meneer weegt 7,3 kilo met een lengte van 63 cm.
Maar volgens het bureau was zijn gewicht prima voor zijn lengte. De ene dag drinkt hij nog 5 flessen en sommige dagen 4 flessen en een beetje fruit. Dat was allemaal prima, dus ik hoefde me vooral geen zorgen te maken.
Hoe is het met de andere kindjes?
spuitjes-voedingen-gewicht-lengte?
Liefs, Nicole
Ik schrok trouwens wel van zijn gewicht zeg, Sodeju, wat een Boeddha Baby zeg! Meneer weegt 7,3 kilo met een lengte van 63 cm.
Maar volgens het bureau was zijn gewicht prima voor zijn lengte. De ene dag drinkt hij nog 5 flessen en sommige dagen 4 flessen en een beetje fruit. Dat was allemaal prima, dus ik hoefde me vooral geen zorgen te maken.
Hoe is het met de andere kindjes?
spuitjes-voedingen-gewicht-lengte?
Liefs, Nicole