3 maanden geleden gestopt maar nog steeds niet ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

herkent iemand het volgende: ik ben ongeveer 1 jaar terug met de pil gestopt en 4 maanden later weer begonnen zonder ongesteld te worden. Nu ben ik drie maanden geleden weer gestopt en weer niks tot nu toe. Is dit normaal? We willen wel graag zwanger worden. Ik dacht zelfs zwanger te zijn en heb vandaag twee testjes gedaan; de eerste gaf een heeeeeel licht streepje, maar verticaal ipv horizontaal zoals in het controlevakje. Dus nog een keer een test gedaan en helaas...negatief...
Als ik nou maar ongesteld zou worden blegh!!!!

Hoi,

Het kan zelfs zo zijn dat je menstruatie tot een jaar wegblijft, ik ben ooit es een x gestopt en was het na een half jaar nog niet.
volgens de huisarts is het een heel normaal verschijnsel.

succes

hoi anoniem,

het kan ook zo zijn dat omdat je 2 x in hele korte tijd gestopt en weer begonnen bent met de pil je lichaam nu helemaal van de waps is!!

ben je weer begonnen met de pil in de hoop dat je als je dan weer zou stoppen je normaal ongi zou worden??

misschien kun je je ha om raad vragen??

succes
xx kimpansee

Ik heb wel eens gehoord dat het wel een jaar kan duren nadat je bent gestopt met de pil voordat je ongesteld wordt. Ik zou het dus nog een paar maanden aankijken. Als je na een half jaar nog geen ongi hebt dan zou ik even naar de dokter gaan (eerder heeft toch geen zin).

Sterkte

Hoi,
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is een streepje wel degelijk een streepje, m.a.w. een zwangerschapsteken...succes !!

Hoi,

Ik ben nog niet eerder eens gestopt met de pil, maar nu wel. Ook ik ben al 3 maanden niet ongi geweest. Ik ga nog 1 keer testen en dan toch maar naar de huisarts. Het is zo onzeker allemaal zo. Als ik jou was zou ik dat ook gewoon doen, dan weet je waar je aan toe bent.

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan