<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Mijn dochter van nu 3 maanden heeft altijd overdag heel slecht geslapen. Nu nog steeds. De nachten gaan altijd al prima. Ik denk omdat ze gewoon doodmoe is.</p><p>We hebben een weekje succes gehad met het vaste ritme en wakker in bed leggen. Ze kreeg het ritme mooi door, met als gevolg dat ze al begon te schreeuwen als ik de trap op liep om naar bed te gaan. Nu proberen we haar dus eerst rustig te krijgen op de schommelstoel voordat ze in bed wordt gelegd. Meestal zet ze het dan alsnog op een brullen, zodra de speen uitvalt (1 minuut). Uiteindelijk schommel ik haar in slaap en hoop dat ze nog even doorslaapt in bed.</p><p>Ze is binnen een uur na ontwaken weer jengelig en ik breng haar dan naar bed. En dan begint dus bovenstaand drama. We.bakeren al in. In geval vsn nood gaat ze soms in de draagdoek. Hierin slaapt ze wel, zolang ik loop (lekker gaan zitten netflixen is er dus niet bij). Laten uithuilen werkt niet, binnen een paar minuten stikt ze zowat in haar eigen kwijl. </p><p>Ik ben misschien niet zozeer op zoek naar tips, hoewel de gouden er misschien tussen zit... maar vooral naar herkenning. Wiens babies waren ook zo? Wanneer werd dit beter? Hoe heb je het overleefd, want ik ben soms helemaal klaar met dit gedoe... ik kan misschien met mazzel een keertje snel een broodje opeten terwijl zij boven slaapt.</p>