3 maanden voeding en slapen

Hoi,

Ik was benieuwd of er mama’s zijn die al een soort van schema hebben met hun kindje van 3 maanden qua slapen en voeding(hoeveel cc)?

Alvast bedankt voor het delen!

Met 3 maanden was hier ook nog geen ritme! Is gelukkig normaal. Wel wat moeilijker voor papa en mama soms ;)
Ze zijn nog jong, het ritme komt vanzelf. Mijn zoontje dronk met 3 maanden 5 voedingen van 150+5. Nachtvoeding heeft hij met 3 maanden weer wel even gehad maar hier slaapt hij snachts goed.
overdag is (nu nog) een drama. Vaak korte slaapjes van 45 min. Wat ook normaal is! Ze moeten de cyclussen nog leren koppelen. Overdag duurt wat langer dan snachts. Gewoon lekker je kindje volgen. Dat is eigenlijk altijd het beste naar mijn mening ;)
mijn kindje drinkt misschien wel veel meer als de jouwe, maar niet ieder kind is het zelfde. Ik ga ook niet ophogen omdat het volgens de richtlijnen moet. 

Wij proberen hier het volgende aan te houden (ons zoontje heeft geen nachtvoeding meer)
7:00 uur fles 150 cc, daarna nog even kroelen bij ons in bed
08:30 weer naar bed en slapen tot 10:30
Wassen/badje en aankleden
11:00 uur fles 150 cc en daarna spelen
11:45/12:00 weer naar bed en slapen tot 14:00 uur. Hierna houden we hem bezig met spelen
15:00 uur fles 150 cc en dan rond 15:30/15:45 uur weer naar bed
17:00 uur weer wakker en dan begint hier vaak het huiluurtje
18:30 fles 150 cc en om 19:00 uur naar bed.
Dan geven we om 22:15 uur de laatste fles van 150 cc.
ik moet wel zeggen, we proberen het.. het loopt vaak elke dag weer anders haha

Terug
Bovenaan