3 maanden zwanger en nu toch al een minibuikje

Hallo,

Ben nu net 12+1 zwanger en als ik nu kijk naar mijn buikje gaat het wel hard lijkt mij???
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet dun ben maar wat fors niet super dik.

Hebben meer vrouwen dit?
Ik heb nu een zwangerschapsbroek aan gekregen van de buuf handig hoor nieuwbouwwijk en al meerdere kindjes geboren bij ons in de buurt maar nu valt ie in een keer op mijn buik....ik hoor graag wat reactie's.

Oja dit is mijn 1ste zwangerschap.

Liefs moi28

Hoi,

Hier nog iemand die daar "last" van heeft. Ik ben nu 16 weken zwanger, maar iedereen denkt dat ik minstens een week of 6 verder ben. Bij mij is het wel mijn tweede zwangerschap dat scheelt wel, maar ook ik ben fors en dan zou je denken dat het juist langer duurt voor je 't gaat zien. Maar ik zou zeggen geniet er gewoon van en opletten dat je er niet extra aan eet. Het is zo toch leuker als dat je met 6 maanden nog helemaal niets ziet!

Groetjes van Corina

Hoi corina,

Ja das waar nu al wat zien is leuk maar het viel in leer op!
Vandaar en je bent toch onzeker vind ik. We hebben met 8 weken een echo gehad en gaan nu over 1, 5 week weer ik vind het z'n onzekere periode ergens. maar oke ik geniet wel steeds meer.

groetjes Moi28

Hee meiden,
Ik ben 8 weken en ik zie al een buikje! Ik zit overdag echt met mn bovenste knoopje los, omdat het gewoon niet past! ik heb een tenger postuur, heb een heel stabiel gewicht en eet ook niet meer dan anders, dus het is echt de zwangerschap vrees ik! Voor mij is het overigens wel de tweede zwangerschap, dus dat scheelt misschien?
Wees maar trots op jullie buikjes hoor! dat mag best.

Hoi meiden,

Ja Moi28 ik vond de 1e 12 weken ook erg onzeker. Zeker nu bij de tweede heb ik daar meer last van. Sinds dat ik de 12 weken gepasseerd ben heb ik wat meer rust en vertrouwen, dus ik begrijp wat je bedoeld. Maar je moet zeker niet vergeten te genieten.

Genieten doe ik zeker Fleurtje, dat is ook de bedoeling van een zwangerschap hè. De verloskundige zei tegen mij dat het bij een 2e wel normaal is dat je sneller groeit. Vaak heb je later in de zwangerschap een periode dat de groei wat langzamer gaat dus alles weer een beetje "normaliseert".  Ik kon met 8 weken ook geen knoop of rits meer dicht krijgen. Maar het is alleen maar leuk als je het kunt gaan zien, behalve als je het nog even stil wilt houden natuurlijk!

Fijne zwangerschap!

Groetjes Corina

Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie reactie's.
Ik kijk het allemaal wel aan en verder ga ik maar genieten das toch wel het voornaamste genieten lekker zwanger zijn.

Meiden suc6 met jullie zwangerschap!!

groetjes moi28

Hooi is was bij de eerste ook al snel groot, ik liep ook met 12 weken al in positie broeken. Ben nu zwanger van de tweede 4,5 week en ban bang dat ik deze keer met een week of 10 al in zwangerschaps kleding mag aangezien het bij nr.2 vaak nog sneller gaat als bij een eerste kindje

Liefs   jen

Hee hoi!

dit is mijn tweede zwangerschap en had met 8 weken al een zwangerschapsbroek aan omdat het gewoon niet meer lekker zat en er toch al 1 in de kast lag. Toch ben ik daarna helemaal niet meer hard gegroeid, was bij mijn eerste ook helemaal niet dik en ben nu 30 weken zwanger en nu pas begint iedereen het wat te zien.
Dus wie weet misschien valt het mee (/tegen) !

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan