Hoi meiden,
Ik heb hier een paar jaar meegelezen. Ondertussen bevallen van een dochter en toch weer even meekijken of er nog veel bekenden hier te vinden zijn.
Helaas nog wel een paar...
ik wilde het hier toch nog even melden voor het geval er mensen zijn, er niet vanaf weten.
Het Amc heeft een tijd lang onderzoek gedaan naar meerdere miskramen.
Ik heb na 3 miskramen die tip gekregen van een verpleegkundige.
Ik mocht meedoen aan het onderzoek, er was geen medische reden gevonden.
Toen ben ik begonnen met het slikken van ascal en zodra ik zwanger bleek te zijn en er werd hart activiteit gezien moest ik fraxiparine gaan prikken.
Of het gewoon 3 keer pech was of dat het toch door de fraxiparine komt weet ik niet maar ondertussen ben ik bevallen van een mooie dochter.
Vraag het na bij je gyn!!!
Ik heb hier een paar jaar meegelezen. Ondertussen bevallen van een dochter en toch weer even meekijken of er nog veel bekenden hier te vinden zijn.
Helaas nog wel een paar...
ik wilde het hier toch nog even melden voor het geval er mensen zijn, er niet vanaf weten.
Het Amc heeft een tijd lang onderzoek gedaan naar meerdere miskramen.
Ik heb na 3 miskramen die tip gekregen van een verpleegkundige.
Ik mocht meedoen aan het onderzoek, er was geen medische reden gevonden.
Toen ben ik begonnen met het slikken van ascal en zodra ik zwanger bleek te zijn en er werd hart activiteit gezien moest ik fraxiparine gaan prikken.
Of het gewoon 3 keer pech was of dat het toch door de fraxiparine komt weet ik niet maar ondertussen ben ik bevallen van een mooie dochter.
Vraag het na bij je gyn!!!