3 miskramen..

<p>Hallo, </p><p>Ik heb in 9 maanden tijd 3 miskramen gehad. Gelukkig hebben we een gezonde zoon van 3 jaar oud. Maar toch begin ik de hoop een beetje te verliezen...</p><p>De gynacoloog en de verloskundige zeggen dat alles er top uit ziet. Ondertussen hebben 8 verschillende mensen mij onderzocht en ze zeggen allemaal dat er geen rede is dat het niet gaat lukken.</p><p>Ben het vertrouwen in mijn lijf kwijt op het moment en wil graag weten of meerdere dit gehad hebben.</p><p>Ben sinds kort met accupunctuur begonnen om wat rust te krijgen in mijn lichaam en het misschien net een zetje in de goede richting te geven.</p>

Hey,
Heel vervelend dat je 3 miskramen in een hele korte tijd moet meemaken. Dit wil je niemand laten doormaken.
Ikzelf heb vorig jaar een miskraam doorgemaakt. Daarna heel obsessief ermee bezig geweest met zwanger worden.
Op een begeven moment naar het ziekenhuis ivm tussentijdse bloedingen, vanaf dat moment had ik zoiets, het komt wel en anders kunnen hun me helpen. Naar mijn idee al vanaf de 1e afspraak het 'losgelaten'. 
Iedereen zei me na mijn miskraam je moet het loslaten maar het is makkelijk gezegd dan gedaan.
Ik ben daarna vrij snel zwanger geraakt.
Ik zou jou ook adviseren om het los te laten en het zijn beloop te laten.. het klinkt echt erg lullig maar bij mij heeft het echt geholpen.
Heel veel sterkte en nog heel veel succes in de toekomst!!

Vriendin van me heeft 8 miskramen gehad en nu bijna uitgerekend van de 3de. Bij de 1ste was het direct raak.
Bij haar vonden ze niks, ze is op een gegeven moment voor eigen gevoel Utrogestan gaan slikken. Misschien is dat een idee?
Ik zelf heb er 2 gehad en nu 16 weken zwanger. Hopelijk is het snel weer raak en gaat het de volgende keer wel goed

Vriendin van me heeft 8 miskramen gehad en nu bijna uitgerekend van de 3de. Bij de 1ste was het direct raak.
Bij haar vonden ze niks, ze is op een gegeven moment voor eigen gevoel Utrogestan gaan slikken. Misschien is dat een idee?
Ik zelf heb er 2 gehad en nu 16 weken zwanger. Hopelijk is het snel weer raak en gaat het de volgende keer wel goed

Terug
Bovenaan