3 miskramen

hoi,
ben net terug uit vakantie n heb daar spijtig genoeg mijn 3de miskraam gehad( 1x buitenbaarmoederlijk, 2x spontane miskraam). de dokters willen nog niet verder onderzoek doen omdat zij het beschouwen als 2 miskramen , de buitenbaarmoederlijke is gewoon pech...
ja voor hen wel, maar ik ben wel heel ongerust. ik denk dat zwanger worden op een spontane en natuulijke manier nooit meer zal lukken. het geeft heel wat spanningen tussen mijn man en mij, omwille van al deze teleurstellingen
Heeft iemand van jullie ook zoveel miskramen gehad en dan toch spontaan goed zwanger geraakt ?
ik hoop van jullie antwoord te ontvangen
groetjes

Hoe lang zijn jullie al bezig?
Loop je al bij een gynaecoloog?
Wij zijn al 2,5 jaar bezig ,wel 2 miskramen gehad.Na hoeveel weken kreeg je een miskraam?
veel sterkte met het verwerken van je 3de miskraam.
groetjes roos

Hoi Ano,

Ik heb 2 mk's ghad en kreeg wel de mogelijkheid om het te laten onderzoeken alleen wilde ik het zelf nog niet. Wat raar dat ze dat jullie niet hebben aangeboden. Verder ben ik nog niet zwangger maar heb wel de hoop dat het ons gaat lukken!!

Houdt moed en veel sterkte!

Liefs Claudy

Ik leef met je mee en nee het is allemaal niet makkelijk voor jullie. Raar dat jullie nog niet in aanmerking komen voor onderzoek. Weet wel dat het per ziekenhuis verschillend is. De reden zal wel zijn omdat er vaker niets dan iets uitkomt.
Ik heb ook 3 miskramen gehad en ben nu voor de vierde keer zwanger (net 5 weken). Ik werd redelijk spontaan zwanger, maar vroeg me het zelfde weekend nog af waarom we het weer geprobeerd hadden, want het zou toch vast weer misgaan. Waarom doe ik ons dit aan ging door mijn hoofd. Aan de andere kant weet ik dat ik ook niet zou rusten bij het idee om te stoppen en zo de kans op een broertje of zusje voor ons dochtertje op te geven.Ik probeer zo positief mogelijk te blijven tot de echo van 7 sept. )ben dan dik 7 weken'al vind ik dat erg moeilijk.
Mijn eerste misskraam is door een arts nooit bevestigt, maar eerder ontkent. Ik weet wel beter en tel hem dus wel mee. Ik heb nu net dus wel bloedonderzoek en kijken in de baarmoeder aangeboden gekregen, want dat zouden ze bij 2 miskramen doen.Kijken in de baarmoeder heb ik niet gedaan,Omdet ik toen voor het onderzoek alweer zwanger was. Dit mocht van de gyn.Achtereaf misschien niet slim geweest, maar we zullen zien.
Hoop dat jullie samen dit verlies een plekje kunnen geven en er met volle moed weer mee verder gaan.

Hallo,

Ik heb 2 miskramen gehad, de eerste begin november 2003, ik januari alweer zwanger, maar in maart ging dat helaas weer mis. Wij kregen wel onderzoeken aangeboden, maar dat hangt van het ziekenhuis af. Meestal gaan ze pas onderzoeken doen na 3 miskramen. Helaas ben ik nu nog niet zwanger, aan de ene kant baal ik daarvan, de vorige keer was ik supersnel zwanger en nu zijn wel alweer 5 maanden verder, aan de andere kant ben ik doodsbang dat het een derde keer weer fout gaat, weet niet of ik dat aan kan. Vind het heel moeilijk om te verwerken en om hoop te houden!

Sterkte allemaal!

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan