3 miskramen

Hay meid,

Ik heb ontzettend met je te doen. In 8 maanden tijd hebben jij en je lichaam een hoop te verduren gehad! Ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar ik lees de wanhoop er vanaf. Vreselijk voor je meid! Bel even met je gyn en stel dezelfde vraag! Hij of zij kan je vast geruststellen!

Heel veel sterkte!

xxxxxxxxxxxxxx me

Ja, ik heb er 3 gehad, maar niet 3 achter elkaar. Mijn 1ste zw.schap eindigde in een miskraam met ong. 9 weken. Daarna 2 gezonde dochters gekregen. Vervolgens 2 miskramen (met 9 en met iets van 5 weken) en nu 22 wkn zwanger van ons derde kindje.
Bij al mijn zw.schappen had ik wel de eerste 10 weken last van bloedverlies.

Houdt moed meissie.. Mocht je onderzoekn doen? Wij wel, maar omdat we al 2 dochters hebben, heb ik alleen maar mijn bloed laten onderzoeken. Daar kwam niets uit..
Sterkte en ik hoop dat het jullie gegund is om een baby te mogen krijgen.
liefs mamajo

Hoi, wat vreselijk!
Ik heb (nog) geen 3 miskramen gehad, maar wel 2. Vond het echt heel pittig!
Ook reageerde mijn werkgever niet zo jofel toen ik na mijn 1e miskraam 1,5 week thuis ben gebleven. Maakt het er ook allemaal niet makkelijker op. Na 2e miskraam gelijk weer gaan werken. Niks verteld op het werk. Geen zin in commentaar of wat dan ook. Tranen zitten al zo hoog, dus kan niet zo goed tegen kritiek.

Wij krijgen nu een uitgebreid bloedonderzoek. Heb maandag samen met mijn man bloed laten prikken. En over 3 á 4 maanden krijgen we de uitslag pas. Daarna pas weer door met IUI 6e poging. Ik hoop zo dat zo'n kleintje ooit wil blijven zitten waar die zit! En dan graag 9 maanden!! Mijn zoontje is namelijk al met 7 mnd geboren en heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen. Was maar 1.600 grammetjes. Gelukkig gaat het nu goed, maar wil zo graag een broertje/zusje voor hem.

Zal zeker voor je duimen dat volgende keer ALLES goed gaat! DUIM DUIM DUIM

Sterkte meid!

Liefs,
Anita

dank jullie wel voor de reacties
ik heb ook al een dochtertje van 3 en daarbij ging alles goed
dus je denkt dat overkomt je niet misschien 1 keer maar geen 3 keer
ik heb al verschillende bloedonderzoeken gehad
maar kwam niets uit ben nu wel eens overgestapt
na een academisch ziekenhuis
nu ook weer bloedgeprikt voor alle zekerheid
en als dat goed is gaan we weer een poging wagen
de wens voor een 2de is er heel erg
liefs

Ja erg is dat. Toen wij voor de eerste gingen duurde het meer dan 1 jaar voordat ik zwanger werd, dit ging helaas mis. Echter duurde het weer zo lang voordat ik opnieuw zwanger was en ook die keer ging het mis. Nadat er weer een jaar was verstreken toch maar eens langs de huisarts, na veel gezeur zijn we toen doorverwezen. Verschillende onderzoeken gehad, maar er kwam niets specifieks uit. De 3e keer moest het goed gaan. En ja hoor, 4 maanden later was ik zwanger. 9 maanden later heb ik een gezonde zoon gekregen. Aangezien we zoiets hadden het duurt iedere keer zo lang, zijn we meteen doorgegaan en na 6 maanden na de bevalling was ik weer zwanger. Na die zwangerschap was ik ook weer na 4 maanden zwanger en ook die ging goed. Dus heb nu 2 zoons en 1 dochter. Echter is er bij ons de wens voor nog 1 kindje en ik werd na 5 maanden zwanger, maar helaas eindigde dit weer in een miskraam. Nu is het weer afwachten wanneer we weer zwanger mogen zijn en dat het die keer weer goed mag gaan.

Meid geef de moed niet op. Ik weet dat het heel frustrerend kan zijn. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

Ik heb er ook 3 gehad. Bij mij zat er wel langer tussen. Maar ben inmiddels 34,5 week zwanger. Sommige vrouwen hebben helaas de pech dat ze het vaker mee moeten maken. Alsof 1 keer niet al erg genoeg is. Bij mij is het nooit duidelijk geworden waar het aan lag. Had een laag HCG-gehalte maar dat is pas gemeten na de miskramen. Ik hoop van harte dat de volgende keer goed mag gaan. Heel veel sterkte en succes!

Beste Lacy,
Wat ontzettend balen! Wij hebben het ook meegemaakt. Vergelijkbaar, ook in 8 maanden tijd 3 keer mis gegaan. Bij de laatste zwangerschap was ik voorbij de kritieke grens en toen bleek onze zoon bij ruim 18 weken zwangerschap te zijn overleden. Het is en blijft onduidelijk waaraan.
Heb je extra onderzoeken gehad? Want na 3 miskramen heb je recht op genetische onderzoek bij jou en je partner.
Het goede nieuws is dat ik nu 32 weken zwanger ben. Dus er is en blijft hoop.

Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan