3 of 4 D echo

In april willen we graag een 3/ 4 D echo laten maken. Nu ben ik vandaag voor de 20 weken echo geweest en zij gaf aan dat dit weg gegooid geld zou zijn :). Ze benoemde dat het kindje ver naar achter lag (en zoals later op de uitdraai stond door mijn overgewicht hahah) dat het moelijk te zien zou zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee. Ik heb zoiets van dan zijn we weer een paar weken verder en al zien we maar een hand, voet of gezichtje dan vind ik het al prima.

hoi Np1980,

Ik heb zelf ook overgewicht en er was prima een 4D echo te maken. Moest wel het een en ander liften :))) maar ging prima bij mij. Is echt een geweldige ervaring.

succes,

Hoi,

Ik heb ook overgewicht, maar bij Kyllian hebben wij gewoon een pretecho laten maken en gaan dat ook nu weer doen. Vandaag met de 20 weken echo 1 3d foto gekregen en die was erruugg mooi, de kleine lag er perfect voor.

groetjes Danielle

Hoi, hier geen overgewicht maar wel pretecho plannen! Mijn gyn zei dat je dit beter kan doen vanaf week 27 e.v. Aangezien de kleine dan wat meer vet heeft. Anders schijn je dwars door hem heen te kijken. Heb er geen verstand van, maar heb nu een pretecho gepland voor 7 mei.
Gewoon doen dus!

Ik had met 16w al een echo bij een 3D bureau, en alles is 1000000000x beter te zien bij haar dan bij al die apparatuur in ziekenhuizen.

Lekker doen, bij de meeste bureau's hoef je niks te betalen als het niet goed lukt en krijg je een vervolg afspraak. Ik ga de 29e voor een 3+4D echo. En dan nog een keer met 30w. :)

Terug
Bovenaan