3 of 4 wieler

Hallo iedereen,
We gaan van de week kijken voor een wandelwagen en nu vroeg ik mij af wat eigenlijk handiger en makkelijker is, een 3 of 4 wielen.
Wat zijn jullie ervaringen ermee??
 
hoi simone
dat ligt helemaal aan je eigen smaak.
ik geloof niet echt dat de ene handiger is dan de andere. wij hebben een vierwieler omdat ik dat mooier vindt! kwestie van smaak.
maar we hebben wel zwenkwielen, dat zou ik wel aanraden, dan hoef je bij elke bocht of draai die wagen niet telkens op te tillen.
ik zou zeggen laat je informeren in de winkels en rij er een stukje mee door de zaak...dat deed ik ook
groetjes van sandy en veel succes.
 
Hoi wij hebben een quinny 4wieller en bevalt prima heeft ook zwenkwielen en hij rijd heerlijk. En makkelijk in te klappen als je met de auto weggaat.
Groetjes
 
Ik heb een driewieler, vooral omdat het kleintje ook mee moet naar de paarden en de duinen. In de paardenwereld gaat iedereen voor een driewieler is daar gewoon het makkelijkst.
 
Wij hebben de quinny 4wieler met zwenkwielen.
Lijkt mehandiger dan zonder zwenkwielen die we bij de eerste gehad hebben.
Ik heb wel eens gezien met een driewieler dat ze twee kinderen hebben en dat de driewieler dan sneller omvalt, daarom hebben wij voor een vierwieler gekozen, maar dat licht aan je zelf wat je fijner vind.
Bij ons in Hengelo(prenatal) kun je nu de kinderwagens uitproberen op allerlei ondergronden.
Weet niet of ze het bij jullie dat ook hebben echt heel fijn vond ik dat.
Succes veder met uitzoeken.
 
Ik zou voor een kinderwagen met 4 wielen gaan. De 3-wieler is een stuk onstabieler (vooral als je een stoep af gaat) en kan dan sneller omvallen. Succes met de keuze (er zijn er ook zo veel!)
 
Terug
Bovenaan