3 of meer kids, bevalling steeds sneller?

<p>Hoi!</p><p>Ik ben bijna 18 weken zwanger van mijn derde spruit. De oudsten zijn 10 en 9. Van de eerste beviel ik vanaf de eerste wee in 7 uur en bij de tweede vanaf de eerste wee in 2 uur. </p><p>Wie heeft al meer kids en ging steeds elke bevalling ook sneller? Of juist niet?</p><p>Ik hoop natuurlijk dat ik weer een snelle bevalling heb, tegelijkertijd is het ook al weer 9 jaar geleden sinds de laatste keer.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe bij 3 kids of meer? ?</p>

De 1e 24 uur.
De 2e 12 uur
De 3e 5 uurtjes
En de 4e duurde 14 uur....

Tussen nr 2 en 3 zit nog ongeveer 9 jaar verschil. Volgens mij kan je er geen pijl op trekken.

Bij mijn 3e ging de ontsluiting supersnel, van 0 cm naar 10 cm in nog geen 2 uur.  zo’n 15 minuten geperst toen ze werd geboren. 
Mijn eerste (ruim 10 jaar geleden) duurde ongeveer 2 x langer, mijn tweede was een spoedkeizersnee. 
Mijn bevallingen starten pas nadat mijn vliezen zijn gebroken, ik krijg na een paar minuten m’n ontsluitingsweeen. Bij mijn eerste had ik voordat m’n vliezen braken geen voorweeen of pijn of wat dan ook. Bij mijn 2e en 3e had ik een paar uur vantevoren menstruatiepijn en zo af en toe lichte krampjes. Ik word dan heel erg moe en moet dan slapen.. echt heel bizar hoe je lichaam werkt. 
Ik wens je een fijne zwangerschap en bevalling! 

Leuk om te horen, dank voor jullie ervaringen! 
En voor degenen die nu ook zwanger zijn ook jullie een mooie zwangerschap gewenst!
Ik ben bewoon al erg nieuwsgierig naar hoe het de derde keer zal gaan. Het is natuurlijk afwachten en waarschijnlijk kan je er inderdaad geen pijl op trekken. Toch hoop ik dat het weer net zo snel gaat! ;-)
Ik ben zelf in 30 minuten geboren als derde in het gezin (mijn moeder werd wakker en had uit het niets persweeen), maar tussen mij en mijn zus zat maar 2,5 jaar. Geen idee of alles inmiddels weer zo 'strak' is na 9 jaar dat het weer als een soort 1e gaat zijn. Toen mijn zusje werd geboren als 4e (9 jaar na mij) was dat voor mijn moeder ook weer echt een andere en langere ervaring.
Nog even geduld tot begin september!

Eerste spoedkeizersnede 
Tweede 8 uur weeën opwekkend en 12.45u geboren 
Derde ook 8.00 weeën opwekkend en 12.40u geboren 
Vierde om 9.15u 3 cm ontsluiting en om 9.40u geboren dus binnen 20 minuten.

Bijzonder wat de natuur voor je in petto heeft. Ik ben ook reuze benieuwd hoe de derde zal gaan. 
1e 1,5 uur
2e krap half uurtje
3e .. ? 1x hoesten en klaar haha

Terug
Bovenaan