3 oktober gaat mijn spiraaltje eruit!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben wendy en 3 oktober laat ik mijn mirena eruit halen.
we gaan op voor nummer 3!! Spannend.
bij onze eerste had ik pcos dus dat duurde ongeveer 2 jaar ... bij onze 2de was het heel erg per ongeluk, ik had de nuva ring in dacht ik, nou schijnbaar dus niet ... bam gelijk zwanger!! de schrik van mijn leven zowat want nu zitten mijn zoontje en dochtertje nog geen jaar van mekaar af.
maar nu dus nu onze jongste 2 is willen we gaan voor een derde kindje ... om het gezin nog completer te maken. SPANNEND!! wie gaat er ook nog in oktober voor een kindje? Of wie gaat er ook voor een derde?

hallo

dat is spannend zeg
hopen dat het snel raak is
wij zijn nu net zwanger van nummer 3 wel heel erg spannend was bij ons meteen de eerste ronde weer raak nu nog hopen dat alles goed gaat en dat ik die 12 weken voor bij ben
mijn andere 2 kinderen zijn bijna 6 en 4 jaar

oke ja wel wat ouder als die van ons.
justin is dan bijna drie dus, en lindie is net 2 geworden ... maar het kriebelt alweer aan alle kanten dus tja ... haha dan moeten we er maar weer voor gaan niet dan?

hoe vinden jouw kinderen het? de zwangerschap enzo ... en hoeveel weken ben jij nu?

ik heb mijn kinderen nog niet verteld ben nu ongeveer 5 weken zwanger hun vertel ik het pas als ik de echo heb gehad en alles goed is kan namelijk aan hun nog niet uitleggen als er iets niet goed gaat daarom weten ze nog niks maar ze willen allebei nog een broertje of zusje vragen ze ook de hele tijd om wanneer krijgen wij nog een baby dus nu is het helemaal moeilijk om maar niks te zeggen

haha ja idd! maar ik snap je wel hoor ... ik zou het zelf dan ook nog niet vertellen idd.

Welkom! En veel succes..... hopelijk ben je snel zwanger!

spannend hoor!!! dat zal zeker schrikken zijn, helemaal als je over de 1e 2 jaar hebt gedaan...verwacht je het echt niet!
wij zijn bezig voor een 2e wonder, die nogal op zich laat wachten, we zitten ook alweer in ronde 10!deze maand wordt hem ook niet te onregelmatig geklust...nou ja we zullen wel zien!
Jullie in elk geval veel plezier en succes!
liefs

Heel veel succes en hopelijk is het voor jullie 3de wonder ook gauw raak!

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan