3 ovulatietesten

<p>hoiii,</p><p>na een ma in september heb ik 25 oktober mijn menstruatie gehad, omdat wij heeel graag weer zwanger willen worden ben ik hierna gestart met ovulatietesten. De eerste positieve test had ik op 2 november, 3 november een negatieve test en op 5 november weer een positieve. Waarom weet ik eigenlijk niet maar gisteravond deed ik weer een ovulatietest en deze was weer positief. Omdat ik wel eens heb gehoord dat een ovulatietest positief is als je zwanger bent heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Volgens de app die ik gebruik zou ik donderdag weer een menstruatie moeten krijgen. Heb ik nu te vroeg getest? En hoe zou het kunnen dat ik 3x een positieve ovulatietest gehad heb? Hoop dat jullie mij kunnen helpen!!</p><p> </p><p>liefs</p>
 
Nou ik heb me wat afgetest. En geen duidelijk even dikke streep als de teststreep gezien XD Had zelfs dat 1 vakje helemaal paars werd. Ben er mee gestopt. We klussen nu rond de vruchtbare periode gewoon om de dag :p 
 
Ik heb vanmorgen maar weer getest, helaas weer negatief. ga nu de 3e dag overtijd in. Weet ook eigenlijk niet of ik gelijk weer regelmatig menstrueer of niet. Maar heb ruim 3 weken geleden mn eisprong gehad dus zal nu toch wel een keer ongesteld moeten worden? Blijft zo moeilijk om van die testen af te blijven haha ben super ongeduldig.. maargoed ik doe mn best om toch maar even af te wachten. Bij mn eerste zwangerschap testte ik ook constant negatief, pas na 4 weken een positieve test.
 
Terug
Bovenaan