3 standen speen Avent

Hoi allemaal,

Wij geven onze dochter van bijna 9 maand Friso comfort en daarin 3 scheppen Bambix blauw. Nu gebruiken wij Avent flessen met een 3-standen speen, maar telkens blijft de bambix onderin zitten en zo heeft onze dochter er dus niets aan? Wie herkent dit? Wat hebben jullie hieraan gedaan?

Groetjes een moeder
 
Hoi,

wij geven haar pap van een bordje met een lepel. (Ook met Friso Comfort) Dat gaat erg goed. Toen ze nog met rijstebloem kreeg ging het heel erg goed uit de fles. Maar Bambix heb ik nooit geprobeerd.

Is er een reden dat je het (nog) niet met een lepel geeft?

Groetjes en succes!
 
Mijn zoontje had ook frisocomfort en ik deed in het begin ook we uit de fles en dan ook wel 5 scheppen bambix.Ik heb nooit geen problemen dat het allemaal onderin de fles blijft zitten(wel eens wat hoor) Ik maakte altijd eerst de fles met melk klaar en daarna deed ik de bambix erin en dit roerde ik altijd even met een vork door. Daarna even goed schudden en dan op stand drie van de avent speen.
Je hebt niet echt veel aan mijn verhaal, maar misschien maak je net iets anders de fles klaar en kan je iets anders proberen.
Succes in ieder geval. Groetjes Renate
 
nee is nog geen reden. Alleen fles ging wat makkelijker omdat onze dochter snel afgeleid is en alle kanten met het hoofdje opschiet!

Bedankt voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan