3 standen speen

Dag Mama's,



sinds kort geef ik rijstebloempap 's avonds en dat gaat veel te snel naar binnen met die 3-standen speen. Ik gebruik 'm goed, maar het gat is gewoon te groot. Nu heb ik speen nr 3 gekocht maar daar kan de pap niet doorheen. om de pap te voeren met lepeltje daar is mijn zoontje nog niet aan toe. Moet dat echt nog leren en dat doe ik liever met fruit ivm het koud worden van de pap en dat we hem voor deze voeding wakker maken. De normale voeding drinkt hij nog steeds met speen nr 1.

Heeft iemand tips?
 
je zou de speen nr.3 iets groter kunnen maken , misschien dat dat helpt.
welk merk speen heb je , volgens mij zijn de gaten van bibi wat kleiner dan die van aven.

gr.sandra
 
Hoi,

Wij zijn hier ook behoorlijk aan het vogelen geweest met spenen voor een fles met rijstebloem. De 3 standenspeen had Daan in 5 a 7 min de fles leeg.
Volgens mijn vriendin was een echte papspeen van de kruidvat goed, nou geprobeerd en hier kon Daan echt niet tegen sloeken deze speen is voor echte dikke pap.
Nu heb ik gisteren een speen gekocht van difirax en die werkt  perfect, voor de melkfles heb ik een  S en voor de papfles een M.
Maar er zit inderdaad  behoorlijk verschil in merken en maten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Saskia
 
Terug
Bovenaan