3 tanden!!

A

Anoniem

Guest
hallo! ik ben nog niet zo lang hier op dit forum, maar stiekem kijk ik af en toe even en laat ik een berichtje achter, erg leuk om alles hier te delen over onze kids!
zo heb ik nu ook weer leuk nieuws, want me dochtertje net 6 maanden (!) heeft sinds vanmorgen tand nummero 3! 2 onder die kreeg ze tegelijk 2 wkn geleden en vanmorgen ontdekte ik de 3e links boven, meer een hoektand, wel gek want dacht altijd dat ze eerst de onder en dan de boventanden krijgen, maar het is toch echt op het hoekje.
ach nah ja, het zal wel horen.... ze heeft zelf nergens last van, wat een mazzel!
groetjes!

Jeetje 3 tanden al? Mijn dochter is 7 maanden en nog geen tand te bekennen.
Maar goed, we wachten af.
Groetjes van Sonja

Mijn dochter is 7 mnd en haar 3e tand is ook door. Haar 2 ondertandjes kwamen netjes met 6 mnd en nr 3 kwam 2 dagen terug door, links onderin naast haar 2e tandje.

Het hoeft niet altijd volgens t boekje te gaan. Zo vertelde ze op de opvang dat ze een kindje gehad hebben die alleen de hoektanden had, net dracula :S

grtjs!

Hoi hoi,

Bij onze dochter ontdekte ik gisteren ook dat er een ondertandje doorkomt (eergisteren nog niets), ze is nu 7 1/2 maand. Voel ernaast ook iets onder het tandvlees, dus die komt er denk ik snel achteraan. Leuk hè! Staat straks ook zo schattig met die tandjes, ha ha.

groetjes,
xx Roos xx

ikzelf kreeg ook eerst mijn boven hoektanden (inderdaad dracula) en bij mijn jelle mijn oudste zoon kwamen ze ook eerst boven in de hoeken door. Bij noa mijn dochter ging het gewoon volgens het boekje dus ik ben benieuwd hoe het bij levi gaat.
Hij is nu 7 1/2 maand en er is nog geen tand te bekennen terwijl hij wel al 2 maanden op alles kauwt wat in de buurt komt. Hij hangt zelfs in de spijlen van de box, net een hond.

groetjes chimene

wouw! dat gaat hard zeg!

Mijn zoontje is nu 5,5 maand zijn eerste tandje is net door,hij heeft er wel last van,
heeft jouw dochtertje er geen last van gehad?

veel liefs van Bianca mv Nicky en Mika

van de eerste 2 onder was ze een beetje huilerig, maar verder ook helemaal niks, heb net ook de 4e ontdekt, andere bovenhoek , maar ze   heeft er niks van, gelukkig maar!
en ja dat gaat zeker snel!!

Terug
Bovenaan