3 Vraagjes

<p>Ik gebruikte hero flesvoeding en nu over gestapt op etos merk flesvoeding 0 tot 6 maanden. Ze zeggen dus dat het zelfde poeder erin zit maar betaal je meer voor het ene. Wat mij opviel is dat de bereidingwijze wel verschillen. De ene kan met water in de magnetron en de andere (etos) moet met kokend water, dat af laten koelen en dan pas de schepjes erbij. Dat zou dus betekenen dat je een uur van te voren moet opstaan snachts om alvast water te koken en dat af te laten koelen.. Ik heb nu al een par keer gewoon water in de magnetron opgewarmd met etos voeding. Iemand hier bekend mee?</p><p>Hoe langs doen jullie met de zelfde d'r. Brown fles en speen van de fles? </p><p>Mijn zoontje is bijna 3 maanden maar drinkt heel gulzig dus gebruik ik wel speen nr. 1</p><p> </p>

Je zou alleen de water kunnen opwarmen in de magnetron en daarna pas de schepjes erbij doen. Dan kan is het ook meteen op de juiste temperatuur.

Je mag geen kokend heet water mengen met de poeder. Wat ze bedoelen is dat je de voeding met gekookt en afgekoeld water moet voorbereiden. 
Wij deden het op deze manier; elke avond voordat we naar bed gingen zetten we de waterkoker aan, de volgende ochtend deden we het afgekoelde water in een thermosfles zodat we dit de hele dag door voor de flesvoeding konden gebruiken. 

Tip koop een waterkoker die in te stellen is op tempratuur. Heb een Princess a 60 euro, je stelt hem in op 40 graden en je heb dus altijd de juiste temperatuur voor je flesje :) en de baby hoef niet zo lang te wachten 

In Nederland is het water van dusdanige kwaliteit dat koken niet nodig is. Je kan het water gewoon in de magnetron opwarmen. Gebruik wel koud water uit de kraan, geen warm water. Daarna poeder erbij en klaar :)

Neem voor de nschtvoeding thermosflesje met gekookt water mee naa boven, kun je dat snachts gebruiken voor de fles. Ideaal, hoef je niet meer nawr beneden ‘s nachts om op te warmen  in de magnetron. 

Van warm water uit de kraan is mijn dochter ook nooit ziek geworden, magnetron werkt evt ook goed. Koken is in NL niet nodig, volgens mij staat dat erop omdat t wel de veiligste optie is. Ik stapte over van speen zodra ik dacht dat mn dochter eraan toe was. Even uitproberen dus.

Terug
Bovenaan