3 vraagjes

Hallo,

Ik heb 3 vragen:
-Zijn er mensen die borst- en fles voeding combineren en hoe doe je dat ?

-volgens het cb geef je 150 ml. per kg. lichaamsgewicht. Mijn zoontje is 5,5 kg. dus dan kom je op 825 ml.
Volgens het pak nutrilon geef je bij 5-6 kg. 5 keer 200 = 1000 ml. Wat houden jullie aan?

-mijn zoontje van 12 weken kreeg 6 (borst) voedingen per dag. Nu slaapt hij ineens een hele nacht door. Kan ik nu ook meteen overgaan op 5 voedingen of moet ik eerst nog 6 verdelen over de dag? Hoe hebben jullie dat gedaan?

vast bedankt voor jullie reacties,

groetjes,Anna.
 
hoi

ik heb altijd volledige bv gegeven, maar na verloop van tijd besloot ik om 1 voeding te vervangen voor kv, die van 7uur. ik heb gewoon de fles gegeven

de tweede vraag weet ik niet echt, geef voor de rest namelijk bv.

ik ben gewoon overgegaan op 5 borstvoedingen en dat is eigenlijk gebaseerd op wanneer hij er om vraagt. en dat is zo om de 4 uur

ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes, bianca
 
Waarschijnlijk ben ik weer zo'n vervelende betweter, maar waarom zou je het gaan combineren?? Waarom niet volledig borstvoeding blijven geven? Die kleintjes groeien er goed op, je hebt veel minder gedoe en altijd warme melk bij de hand.... Ikzelf geef nou 7 maanden BV en heb tijdens mijn zwangerschap altijd geroepen dat ik het zolang zou geven als het mogelijk was.. Het gaat tot nu toe super... Ook het kolven op het werk (ik werk 4 dagen p.w.) gaat na een wenperiode gewoon goed. (is trouwens ook lekker om van je werkgever (en de wet) 2 uur op 8 uur lekker relaxed aan je kleintje te moegen denken tijdens een werkdag...

Denk er nog eens over na.... BV is altijd beter!

Succes
 
Terug
Bovenaan