<p>Hallo.</p><p>soms wil mijn dochter in slaap vallen en gaat dat ook goed op zichzelf het enige probleem is de speen. Zodra die uit dr mondje valt word ze wakker en begint het hele process opnieuw.. vallen alle spenen uit of is dit normaal? Soms zijn we wel 2 uur bezig met terug duwen en dan pak ik dr maar bij me zodat ze zo in slaap kan vallen.. voor dr volgende voeding. (Dit betreft overdag, snachts is meestal niet zo’n probleem meer) </p><p>Ben nu ook begonnen om dr savonds tussen half 8 en kwart over 8 in bed te leggen (vandaag wordt de 3e dag) en dat gaat dramatisch.. alsof ze dan niet in bed wil liggen en na dr laatste voeding gaat het meestal wel goed. </p><p>Dan vraag 2.</p><p>ze drinkt ook meestal heel gulzig. Nou gebruiken we een dr brown fles en daar past de speen van de Philips avent anti colic fles ook op. Dat is speen nr 1 maar gaat drinken iets sneller doorheen. </p><p>Nu sinds paar dagen gebruiken we weer de dr brown speen nr 1 op de fles daar gaat t drinken niet zomaar doorheen. Met deze speen drinkt ze langer en ook minder.</p><p>is het mogelijk dat ze met de dr brown speen te moe wordt km te drinken en dus sneller stopt of drinkt ze teveel met de Philips speen omdat het sneller gaat? (Ik neem wel pauzes en Laat dr boeren en doe minstens 10 minuten over dr fles. K laat dr geen hele fles in 5 minuten naar achter gieten, met dr brown fles neem ik minder pauzes want dat duurt veeeel langer)</p><p>mondjes terug geven doet ze sowieso wel. Ook na 1 of 2 uur zelfs nog. Het is niet overdreven veel en meestal heeft ze hier geen last van. Nutritron ben ik meteen mee gestopt omdat ze daar hele erge krampjes van kreeg dus durfde ik niet meer te pakken. (Ik weet van het wennen maar zitten al in een krampjes piek dus wou dr niet nog meer pijn geven) of zal opbouwen helpen? </p><p> </p><p>Groetjes</p>