<p>Hallo allemaal,</p><p>Vorige week hadden wij onze eerste afspraak bij de verloskundige dit werd de intakeafspraak genoemd. Zelf dacht ik 6 a 7 weken zwanger te zijn. De verloskundige maakte in eerste instantie een foto via de buik. Daar was helaas niks te zien. Toen probeerde ze het inwendig ook hier was niks te zien. De verloskundige vroeg meerdere malen of ik niet korter zwanger was en verkeerd geteld had misschien? Maar ik hield mijn laatste menstruatie bij en die datums was ik toch echt ongesteld. Ze vertrouwde het niet en liet me bloed prikken en een inwendige echo maken door de gynaecoloog. Uit mijn bloedwaardes bleek dat ik zwanger was maar op de echo was niet veel te zien. Ze plande de afspraak in voor 2 dagen later. Ook op de tweede afspraak werd er bloed geprikt en een inwendige echo gemaakt. Ze was verrast maar voorzichtig vertelde de gynaecoloog dat ze drie vruchtzakjes zag. Wij waren verbaasd! Ook nu moesten we twee dagen later terug komen. Afgelopen zaterdag was dus die afspraak en vanaf die dag heb ik bloedverlies met stolsels en buikkrampen. Toch naar de afspraak gegaan en bloed laten prikken hier bleek uit dat mijn bloedwaardes iets gedaald zijn. Weer een inwendige echo laten maken en de gynaecoloog vertelde dat twee vruchtzakjes kleiner zijn geworden en één vruchtzakje groter. Nu moeten we een week wachten voor dat we meer weten. Ik denk dat ik gewoon een miskraam heb gehad en dat alle drie de vruchtzakjes verloren zijn. Heeft er iemand iets soort gelijks meegemaakt of herkent zo'n situatie?</p>