3 weken achter met groeien

hallo allemaal,

nou ben vandaag weer is in het ziekenhuis geweest ze liep 2 weken geleden 2 weken achter met groeien en nu 3 weken wel erg apart nou blijkt dus dat de baby onvoldoende voeding via de navelstreng naar binnen krijgt nou moet ik morgen weer naar het ziekenhuis en hoor dan wat ze daar aan gaan doen of ik opgenomen moet worden of niet ben sinds vandaag wel helemaal gestopt met werken wie weet ongeveer wat ze gaan doen en wat de mogelijkheden zijn ik hoop dat ik snel antwoord krijg

groet shir
 
Hoi Shir,

Ik heb ook een kindje die in de zwangerschap niet genoeg voeding kreeg via de navelstreng. Ik was toen 7.5 maand zwanger toen ze erachter kwamen. Hij is met 38.5 week geboren en woog 2180 gr. en was 44 cm. Ik begrijp uit jou verhaal dat je nog niet op de 7.5 maand zit, sorry als het niet zo is. Waarschijnlijk gaan ze een ctg scan bij je doen om te kijken of het nog goed gaat met je kindje. Als dat zo is zal je wel regelmatig naar het ziekenhuis moeten voor zo'n ctg scan. Het is natuurlijk gevaarlijk als je kindje geen voeding meer krijgt. Als uit de ctg scan blijkt dat het niet zo goed gaat dan zullen ze het waarschijnlijk al moeten halen. Het is even afwachten dan. Het belangrijkste waar je op moet letten is dat je het goed voelt en blijft voelen bewegen. En bij enige twijfel direct het ziekenhuis bellen. Ik hoop dat alles goed gaat en hou ons op de hoogte.

Groetjes Wendy
 
Terug
Bovenaan