3 weken op de wereld en.nu al geopereerd

onze.dochter.begon vorige week uit het niets te spugen grote hoeveelheden en met grote.bogen.naar de huisarts geweest die.stuurde me weg als overbezorgde moeder. volgende dag weer gebeld het was een.buikgriepje.maar als ik.het zo.graag wou mocht ze wel ff langs de kinderarts, bij kinderarts spuugde ze gelukkig ook weer.zoveel en met bogen dat ze haar terobservatie.opnamen. daar ging ze snel.achteruit en hebben ze haar laten overplaatsen naar het radboud in.nijmegen daar aangkomen. hebben.ze haar meteen op de Mc gelegd en bewaakt en is het uiteindelijk nog iitgedraait op een spoedoperatie aan haar maag. Het lijkt nu allemaal weer.beetje.de.goeie.kant.op te gaan.

Hey meid,

Wat naar!! Vooral ook dat je huisarts je niet serieus nam! Daar zou ik nog eens met hem over praten.
Hoe gaat het nu? Met je kleine maar ook met jou? Al bijgekomen van de schrik?

Liefs,

T

Heey wat naar dat is niet wat je voor ogen hebt als je je kindje eindelijk in je armen hebt. En ook erg vervelend dat de huisarts je niet serieus nam ze zeggen niks voor niks dat je als moeder naar je gevoel moet luisteren. Ik hoop dat jullie snel weer het normale ritme op kunnen pakken en de kleine meid niet meer hoeft te spugen...

Liefs

Wat vreselijk zeg en dan zo'n dokter die niks onderneemt en je aar huis stuurt,maar goed dat e hebt doorgezet.

Hoop dat de kleine meid et snel beter doet..

Succes

Terug
Bovenaan