3 weken over tijd, 4 dagen twijfel

<p>HoiHoi,</p><p>Ik ben 3 weken over tijd en heb begin oktober getest, deze test was negatief.</p><p>Ik heb het laten rusten en gedacht dat de vorige menstruatie een soort toeval of iets is geweest en ik waarschijnlijk toch nog niet goed ontpilt ben.</p><p>Helaas slaat de twijfel toe ik ben nu ruim 3 weken over tijd en 4 dagen telkens met vlagen misselijk en futloos.</p><p>Ergens denk ik nu ik ga morgen ochtend een vroege test doen om te kijken of het daadwerkelijk zo is, andere kant vraag ik mezelf af of het niet naïef is, of een beetje kansloos omdat ik verder letterlijk nergens last van heb op dan vanaf zaterdag misselijkheid, en zaterdag overdag wat buikkrampen.</p><p>Beetje confused, ik wil de huisarts eigenlijk niet bellen omdat ik dus ergens er van overtuigd ben dat het gewoon te maken heeft met het ontpillen.</p><p>Zou het gek, of goedgelovig zijn als ik het toch nog een keer test?</p><p> </p>

Ontpillen gaat bij iedereen anders. Doe morgen een test met ochtend urine en een belletje naar de huisarts kun je ook doen. Dan maak je jezelf niet gek met twijfels en heb je zekerheid

Ik zou gewoon een test doen voor de zekerheid. Ik ben nu 2 weken gestopt met de pil dus ben benieuwd hoelang het 'ontpillen' bij mij gaat duren. Heb nu wel ontzettende buikpijn... Laat je weten of je een test hebt gedaan?

Ik heb dit zelf ook meerdere malen meegemaakt en helaas (soms pas na 81 dagen) toch elke keer nog ongesteld geworden. Testte voor de zekerheid om de week, maar bleef negatief.
Hoop dat hij bij jou wel positief uitvalt, die onzekerheid is rot he!

Ik heb echt 0,0 last gehad van het zogenoemde ontpillen dus daar kan ik niet over meepraten. Ik stopte met de pil, en poef, exact in juiste periode steek in mijn lies en later herkende ik dit als mijn eisprong, en netjes 14 dagen daarna ongesteld. 
Echter, 3 weken overtijd is wel heel erg lang om dan nog steeds geen positieve test te hebben.... 
Zorg er inderdaad voor dat het ochtendurine is en ik zou een early test van merk kruidvat doen. Die zijn goevoelig. Dus geen clearblue test. 
Succes!

Hoop eveneens dat je zwanger bent maar houd er rekening mee dat ontpillen lang kan duren ook als je meteen een cyclus krijgt kan je lichaam je goed voor de gek houden. Geen Kruidvat vroege test deze geeft vaak fals positief toevallig gister nog iemand hier op het forum, pak dan de early van de Action als je toch wilt testen.

Terug
Bovenaan