3 weken vrij iemand nog leuke tips?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
omdat mijn ouders vandaag 3 weken op vakantie gaan naar Spanje en zij de oppas zijn voor Daniëlle heb ik nu ook lekker 3 weken vrij.
Helaas heeft mijn vriend geen vakantiedagen meer anders waren we ook een weekje naar Spanje gegaan.
Hebben jullie nog leuke tips voor Daniëlle en mij, zoals een dagje uit?
Ik hoor het graag van jullie,
groetjes van Sonja

Jemig Sonja, wat heerlijk zeg!!!

Meestal op mijn vrije dag plan ik een middag bij een vriendin , wij lekker kletsen, kids lekker spelen..
Daarna ff naar buiten, speeltuin, kinderboerderij, zwemmen...

Tja een dagje uit. deze vind ik wel lastig.... Een pretpark zijn ze nog iets te klein voor volgens mij..
Ben benieuwd waar de andere meiden mee komen!!!

Have FUN!!!!!!!!!!

gr. (best wel jaloerse-) ilone

Ooh lekker!!!

Kinderboerderij
Dierentuin
Op de koffie bij een vriendin die ook kindjes heeft (of zonder is ook gezellig)
Tja mss even winkelen (voor jou erg leuk!)
Zwemmen!
Wandelen (blaadjes zoeken)
Strand (lekker uitwaaien)

Veel plezier!
gr.Ing

Hoi Sonja,

3 weken vrij, woooooow!!! Ik moet helaas wachten tot volgend jaar om misschien weer eens 3 weken vrij te mogen nemen, hihi, heerlijk is dat!

Ik zou een dagje (of meer dagen, als het jullie bevalt) gaan zwemmen met Daniëlle.
En naar de kinderboerderij (als het weer beter wordt dan vandaag bijv.).
En ik weet niet of je Ballorig kent? http://www.ballorig.nl/ Ik ben er een keer met Tara naartoe geweest, het is heel leuk en het is binnen, dus maakt niets uit of het buiten regent of niet. Oh ja, dan is er ook nog Tun Fun, daar ben ik een week of 2 geleden geweest.
Als ik meer tips heb, dan laat ik het je weten.

Groetjes,
Shivana

hoi sonja,

als ik me niet vergis woon je in purmerend dus dan zit je met een klein half uurtje in enkhuizen en daar is sprookjeswonderland,wij zijn nu een paar keer geweest en dat vinden ze toch al erg leuk hoor!(kan je meteen een bakkie halen als je op maandag of vrijdag gaat)
het moet natuurlijk wel droog weer zijn maar dan is het goed te doen hoor!

groetjes mascha

Op de koffie bij iedereen van het forum ;-)

En nu zonder dolle: ik heb gehoord dat er in Aalsmeer een speelpaleis zit waar het echt erg leuk is.
Verder lekker rustig aan doen en kinderboerderij, zwemmen, bakkie doen bij vriendinnen.

groetjes Maris

ps heb je geen vriendin die ver weg woont en nooit ziet? kun je daar misschien heen?

Of je gaat lekker zonder je vent naar spanje. . . .. .  

Nee hoor, zou ik ook nooit doen......

Idd, ballorig en sprookjeswonderland is heel erg leuk.

Verder zou ik lekker vooral genieten van overal de tijd voor hebben. Rustig aan opstarten 's ochtends, boodschapjes doen, bij een vriendin langs..... Misschien uitgebreid kokkerellen, als je dat leuk vind, om je man 's avonds te verrassen als hij thuis komt uit werk...

Allemaal al kei leuke tips zie ik.
Wat wij altijd doen bij mooi weer is naar de training van PSV, kan je meteen een bakje komen doen .
Maar even serieus, wij gaan dus naar de training, naar de boerderij, zwemmen, stadten, naar de Mc Donalds en wat wij echt heele rg leuk vinden is naar het vliegveld en dan vliegtuigen kijken.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan