3 weken zwanger, kwaaltjes

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben op dit moment 3 weken en 4 dagen zwanger. Sinds 3 dagen ben ik er via de huisarts achter gekomen dat ik zwanger ben. </p><p>Een week lang  voelde ik mij niet lekker en uiteindelijk kreeg ik pijn in mijn flanken. Doordat ik dacht dat het evt een nierbekken ontsteking kon zijn ben ik naar de ha gegaan. Er bleek niks aan de hand, maar ik blijk wel zwanger te zijn!! Daar zijn we onwijs blij mee maar de pijn rechts in mijn buik, net onder mn ribben voel ik nog  steeds en dit maakt me onzeker. Gaat alles wel goed? Ik moet nog een aantal weken wachten op de echo  natuurlijk. </p><p>Daarnaast heb ik nu al last van mij  maag en eten en drinken gaat lastig. Ook heb ik last van diarree. </p><p>Zijn dit dingen die bij jullie bekend  voor komen? Ik hoor het graag. </p><p> </p><p>Bedankt! </p><p> </p>

Kan best zijn dat je al allemaal 'pijntjes' voelt her en der.. je lichaam maakt zich al klaar voor de baby die  groeien gaat. En misschien heb je toevallig nu ook een virusje te pakken ofzo, kan ook gewoon he...
Maar als je 3 weken zwanger bent, heb je nog niet je NOD gehad? 3 Weken zwanger betekent dat je 3 weken terug voor het lastst ongesteld bent geweest (de eerste dag van je zwangerschap is de eerste dag van je laatste menstruatie) Dat zou betekenen dat je ongeveer een week geleden zwanger bent geraakt en je NOD pas over ongeveer een week is? 
Weet je zéker dat het 3 weken zijn of is het langer?

Terug
Bovenaan