3 X IVF

Hallo allemaal ,
Het is ondertussen een tijdje geleden dat ik hier was ,
ik heb ondertussen 2pick-ups gehad en 3terugplaatsingen
van de 2de poging waren er vruchtjes over die ze hebben ingevrozen en die heb ik ondertussen gehad .
Wel zonder resultaat ik ben gisteren ongesteld geworden .
Het doet pijn zeker na meer dan 3jaar proberen.

Volgens de dokter ligt het aan de innesteling of de verdere deling van de cellen .
Heeft hier iemand ervaring mee?
Kunnen we hier iets aan doen ?

Groetjes X

Hoi Bloempke,

Jeetje wat erg dat je na 3 x nog geen resultaat heb. Ben je nu "klaar" of ga je nog door met IVF? Ik ben ondertussen ook 6 jaar verder en kreeg vanmiddag te horen dat onze 2de Cryobehandeling wéér niet is gelukt. Ik heb tot nu toe 1x IVF (zonder bevruchting), 1x ICSI (negatief) en 2 Cryobehandelingen gehad. Wij hebben 15 december een gesrek en gaan dan ook voor de laatste punctie.

Ik heb ook meerdere malen gevraagd naar waarom het niet wil. Tegen ons werd gezegd dat ze het niet weten en dat het voor hun na terugplaatsing ook nog een "zwart gebied" is.

Ik hoop ook dat als er iemand wel iets weet even een berichtje achterlaat.

Mo

Hoi Mo ,

Nee we geven niet op , ik blijf geloven dat het ons ooit moet lukken .
Maar niet nu , men lichaam heeft echt rust nodig .
Ik heb nu ook een zeer drukke periode en de feestdagen wil ik eindelijk eens rustig doorbrengen .
Een glaasje willen drinken en niet steeds bezig zijn met spuitjes en doktersbezoeken .

We gaan er terug voor gaan begin februari , denk ik ?
Ik wil er even niet aan denken , alhoewel niet proberen te denken !

Onze vraag lijkt het zelfde wat gaat er mis na de terugplaatsing ?
Hopelijk weten we hier snel een antwoord op

Liefs bloempke

Hoi Mo

Jij bent 6 jaar verder ?
Hoe hou jij de moed erin ?
Weet je familie het ? Ik heb het pas deze week aan men ouders verteld , een grote druk die van men schouders is gevallen .
Ik was bang hen er mee lastig te vallen , te kwetsen .
Maar ze hebben me super opgevangen .

Wat is die behandeling die je nu doet ?

Lies Bloempke

Terug
Bovenaan