3.....

Na 3 miskramen doe ik nu mee aan de alife studie,
ingeloot om de fraxiparine te spuiten.

Omdat het zwanger worden ook niet vanzelf gaat krijg ik iui.

Er was 1 groot eitje en nog n paar kleintjes.
Erg blij want 3 weken terug bleek ik zwanger te zijn.
Hopende op een goede afloop kreeg ik vorige week met 6 weken een echo.
Hartactie dus alles ging voorlopig nog goed. Het was 1 kindje.
Vandaaag weer naar het ziekenhuis voor n echo.
Tot grote schrik, niet verklaarbaar, waren er nu 3 dooierzakken met kloppende hartjes.
Het is afwachten of ze alle 3 het gaan redden maar de arts begon over het weghalen van 1 vruchtje.
Moet t nu afwachten, met  9 weken gaan ze weer kijken en moeten we overleggen met de arts.

Hoe het kan is nog steeds een raadsel

Nancy, gefeliciteerd! Maar wat zullen jullie ook wel een beetje geschrokken zijn: een drieling! Wat gek dat ze het bij de vorige echo niet gezien hebben...
Ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Voor die negen-weken-echo, hoe lang moet je daar dan nu op wachten?

Groetjes, Kaskes

Hoi Kaskes,

Jij ook nog gefeliciteerd! Hoeveel weken ben jij nu?

Wij zijn inderdaad erg geschrokken,
ook de verpleegkundige en de gynaecoloog.
Het is nog steeds n raadsel hoe het zo is gekomen, dat maakt me ook wel n beetje angstig. Maar na 3 miskramen hoop ik dat het goed blijft gaan.
Ik moet nu 2 en halve week wachten, dan gaan ze kijken
of ze alle 3 nog leven.
Dan verder overleg met de behandelend gynaecoloog.

Hoi Nancy,

Ja, ik zou al geschrokken zijn van een tweeling, laat staan van een drieling... Kan het zo zijn dat je na die terugplaatsing spontaan bent zwanger geraakt van een tweeling? Dat je dus zelf nog een eisprong hebt gehad en dat dat een tweeling is geworden? Dan zouden die een stukje jonger zijn dat het eerste kindje. Ik raad ook maar wat, heb geen flauw idee of dat (in jouw geval) kan.
En 2 1/2 week wachten is dan wel weer lang... Dat wordt een spannend uiteinde van 2007 voor jullie!

Ik ben volgens de echo van vandaag 8 wkn 4 dgn. Had zelf 8 wkn 2 dgn uitgerekend aan de hand van mijn temperatuur, maar die 2 dagen zullen me worst wezen! Moest heel erg moeite doen om mijn mond dicht te houden op mijn werk, ik was zo hieperdepiep in de gloria! Donderdag en vrijdag vertel ik het aan mijn duo, directeur en 2 collega's van mijn parallelgroepen. De rest moet wachten tot na de vakantie, dan ben ik lekker 12 weken.

Hou je taai de komende weken en laat je even weten hoe het was? Ik ben tegen die tijd wel een lang weekend weg, dus misschien laat mijn reactie even op zich wachten...

Liefs, kaskes

hoi

Gefeliciteerd Jeetje drie kindjes dat is toch heel bijzonder Ik hoop voor je dat het deze keer wel goed mag gaan en heel veel sterkte met je volgende echo Ik ga voor je duimen

groetjes corina

He Nancy,
GEFELCIITEERD MEID!!!
Na 3 mk nu weer zwanger en hoe!
Kan me voorstellen dat het schrikken was dat er nu 3 hartjes zichtbaar waren. Veel sterkte met het afwachten tot je volgende echo. We duimen voor jullie dat alles goed blijft gaan, maar heb erg veel positieve reacties gehoord op de Alife-studie combi met spuiten.  Probeer lekker te genieten van je zwangerschap!!  

Ik  ben zelf in een andere groep van de Alifestudie  ingeloot, maar ook ik ben meteen na de start van de studie  weer zwanger geraakt en zit nu inmiddels al op de 18 weken.

groetjes,
Dionne

Gefeliciteerd hoor.
3  dat is inderdaad wel veel.
Ik hoop op een goede echo over een paar weken en op een mooie zwangerschap.
Wat goed dat die alife studie blijkt te werken, ik hoop dat hij voor mij ook gaat helpen.
Jeanette

Terug
Bovenaan