30 April was voor mij niet alleen orange maar ook:

A

Anoniem

Guest
ROOD!!!!

Op naar ronde 5...............ben benieuwd..........

Hoe gaat het met jullie meiden? Ik heb me een beetje op de achtergrond laten verdwijnen omdat ik merk dat ik er dan zo mee bezig ben.......

Succes!!

Liefs Jessica

Heey meis,

Hier ook op naar ronde 5! Hopelijk is dan wel feest voor ons!! Wanneer heb jij je nod? Ik de 26e.

Jij ook succes!!
Liefs ciomama

Hay meid,

Ik de 30 of 31e.................we hopen door!! xxxxxxxxxxxxxxies

Dat is nou het fijne van een lange maand en een korte cyclus...2x in 1 maand je nod hebben hihi!

Liefs ciomama

Balen meid!!! had je idd al poosje gemist hier maar je weet het voor jezelf het beste wanneer je een stapje terug moet doen!!!
idd fijn voor jullie 2x nod in een maand! heerlijk lijkt me! nog 2 week voor mij! verwacht binnen enkele dagen me ei! en dan eindelijk eens roze!!*wishfull thinking*

Je had een leukere koninginnedag kunnen hebben!

Ik hoop zaterdag niet ongi te worden (NOD) en mijn vriend komende dinsdag een positieve test voor zijn verjaardag te kunnen geven.

Hier dus nog even spannend!

Liefs Daisy

he bah, waardeloos he...op naar de volgende ronde. Succes Liefs

Grr balen jessica.
Ik was juist van plan je een berrichtje te sturen hoe het met je gaat en of je nog last van dipjes hebt.

Ik heb mijn nod 9 mei as. Dus even spannend. Vorige maand was ik ervan overtuigd dat het raak was (2 dagen overtijd) maar helaas kwamen daar toch de rode duivels. Dus ik ga er nu vanuit dat het niet raak is kan het altijd meevallen.

gr. Manuela

Terug
Bovenaan