30 dagen te laat, testen negatief..

<p>hi! </p><p>Al een paar weken zit ik in onzekerheid. Mijn menstruatie heb ik blijkbaar overgeslagen ik ben nu namelijk 30 dagen 'over tijd'. Ik ben al 11 maanden gestopt met de pil. Na mijn nod heb ik 3 testen gedaan, allemaal negatief. Ik heb wel onbeschermde seks gehad. (Mijn man en ik hebben kinderwens). </p><p>Nu vraag ik mij af, wie herkent dit en is het mogelijk om zonder menstruatie zwanger te raken? Het is heel vreemd voor mij dat mijn menstruatie uit blijft. Omdat ik geen reden kan verzinnen waarom dit uit zou blijven.</p><p>Ik heb een klein beetje roze slijm gehad, ( ik dacht dus dat mijn menstruatie op gang zou komen, maar dit gebeurde niet)</p><p>Ik ben voor de zekerheid, op aanraden van de huisarts foliumzuur gaan slikken. Ik heb geen idee waar ik aan toe ben. </p><p>Wie herkent dit, en was uiteindelijk wel/niet zwanger?</p><p>Ik voel me wel iets anders de laatste weken, mega opgezette buit, pijn in mijn tepels, lichte buikkrampen. </p><p> </p><p>x </p>
 
Laat even bloedprikken bij de huisarts om je hcg te meten. Ga volgende week weer en je ziet of hij gelijk is gebleven of is gestegen.. 
Succes in deze onzekerheid!
 
Terug
Bovenaan