30 dec nod, maar nu al gevoel dat het raak kan zijn. Zijn er meer meiden met dit gevoel?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb pas de 30e mijn nod, maar ik heb toch het gevoel dat het misschien al raak is. Heb het gevoel dat mijn borsten meer gevuld zijn, laat vaker boeren en windjes en ben heeeel moe.
Zijn er meer meiden die dit herkennen en welke symptomen hebben jullie?
Het zou toch leuk zijn als we dit jaar nog goed nieuws krijgen toch?

Ik ga voor de tweede. Heb nu een dochter van 2,5. Zit in de achtste ronde en heb in september een miskraam gehad.
Laten we er het beste maar van hopen, maar moet helaas nog even geduld hebben.

Sterkte allemaal!

Hoi,
Ik moet waarschijnlijk ook rond oud & nieuw ongesteld worden.
Mijn borsten zijn wat voller en gevoeliger dan normaal.
af en toe rommeld het een beetje onder in mijn buik, net of ik ongesteld moet worden.
Ik hoop dat het raak is.
Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad, als mijn cyclus meteen weer normaal is zoals het altijd was dan had ik afgelopen weekend mijn eisprong.
Heel spannend allemaal. Het zou wel fantastisch zijn als ik meteen weer zwanger ben.
En dan hopen dat het wel goed gaat.
Ik hoop voor jou ook dat je zwanger bent.
Erg he, die onzekerheid, je kunt ook nog niet testen, terwijl je misschien wel al zwanger bent.
Ik duim voor ons

Veel liefs van Nathalie.

Hoi Nathalie,

Ja zeker frustrerend. Moet mezelf erg inhouden om niet al te testen, maar dan ben ik een week te vroeg en aangezien ik de laatste tijd al genoeg negatieve testen heb   gehad ben ik er wel even klaar mee.
Ik ga het in ieder geval zondag doen. Stel je voor dat ik zwanger ben en de test wijst het dan al uit. Lijkt me een erg leuk kado voor mijn man. En anders doe ik het gewoon woensdag of donderdag nog een keer en dan heb ik hopelijk met oud en nieuw goed nieuws!
Vervelend dat jij ook net een miskraam achter de rug hebt zeg! Ik heb weleens gelezen op dit forum dat je vruchtbaarder bent na een miskraam. Ik weet niet waar dat vandaan komt hoor en of het waar is, maar wie weet!
Ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen!

Groetjes M

hoi hoi.

ik ben nieuw hier en dacht ik reageer ook een keer.

ik moet de 31ste ongesteld worden en heb ook gevoelige bortsen en het gerommel in de buik dus ik duim met jullie mee. en hoop dat we zwanger het nieuwe jaar in gaan.
ik heb al een zoon van 3 dus een broertje of zusje zal wel leuk zij..

Terug
Bovenaan