30+ en 1e kindje & lange cyclus

A

Anoniem

Guest
Was ik alweer!

Zijn er meerdere 30 plussers die zwanger willen worden van hun 1e kindje?
Zou graag babbelen met meiden die dat ook willen..

Hoe lang zijn jullie al bezig?
Wij zitten nu in de 4e ronde.. (zijn vanaf juni bezig)
Mijn cylus is alleen erg lang das wel moeilijk nu..
Dan weet je niet echt wanneer je ei is enzo..

Nou hoor graag wat jullie bezighoudt!

Groetjes Muppie

Hoi Muppie,

Ik ben bijna 32 en we zijn aan de gang voor een 1ste kindje. Dit wordt de 7de ronde.
Sinds afgelopen zondag aan de slag gegaan met de clearblue digitale ovulatietest want mn cyclus werd steeds onregelmatiger.
Ik raad je aan om ook die testen te gebruiken want het geeft iig een stukje duidelijkheid

gr Fem78

Hey muppie,

Ik ben 36 jaar en wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje! Wij zitten in ronde 7 na 1 mk..

Succes hoor..!

Liefs mirjam

Hoi Fem,

Ja moeilijk is dat he als je onregelmatig bent?!
Ben je echt heel erg onregelmatig? Mijn kortste cyclus dit jaar was 16 dagen en langste 44 dagen... Ben al 2 jaar mirena spiraalloos.. Toen deze net eruit was duurde mijn cyclus 1x zelfs 60 dagen..
Sinds april dit jaar was het elke x redelijk regelmatig rond de 32 dagen.. Maar sinds we er officieel voor gaan zit ik weer boven de 40 dagen..

Ik wilde het liefst natuurlijk zwanger worden zonder testen en op de klok klussen zeg maar.. Maar denk dat ik ook ovulatietesten ga gebruiken deze cyclus.. wel lastig want kan maar zo zijn dat ik ze heel lang moet gebruiken.... maar dan weet je tenminste wel wanneer je je eisprong hebt..

Hoe onregelmatig ben jij dan? Is wel handig zo'n hulpje! Ga denk ik voor de goedkopere versie want clearblue is wel prijzig en aangezien ik er misschien wel 14 nodig heb per cyclus..

Ik zal voor je duimen dat je snel je vruchtbare periode ziet verschijnen op de test!!

Succes en bedankt voor je reactie

grzz Muppie (mammawannabe)

Lieve Mirjam,

Ook spannend voor jullie!
Wat naar van jullie mk zeg.. Heb je dat al een plekje kunnen geven? Vind ik echt verschrikkelijk voor jullie.....
Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is...

Gebruik jij ook ovutesten? Ik zit in ronde 5 nu en vind het wel spannend worden nu..
Lijkt toch wel lang dan he voor je gevoel?

Wanneer heb jij je NOD weer?

Succes en klusze dan maar he!!

Liefs Mammawannabe (muppie)

Terug
Bovenaan