30 mei 3e echo

vandaag een afspraak gemaakt voor de 12 weken echo. Ik heb volgende week mijn eerste afspraak bij de verloskundige, maar omdat ik dan al 10,4 weken zwanger ben mocht ik al een afspr maken in het z,huis voor de echo.
Vind het weer erg spannend en ook weer leuk, want je ziet dan het kindje veel beter. Dan ben ik 12,2 weken zwanger.
Ze vroegen gelijk als wij de combinatietest laten doen, wij laten deze niet doen. Zijn er mama's die de combinatietest wel laten doen?

Hoi Mar,

Heel veel succes de 30e! 3e echo alweer, wel fijn voor je!
Wij doen ook geen combinatietest, vind de uitslag veel te onzeker en volgens mij kan je je helemaal gek laten maken daardoor.

Hoi Mar,

Heel veel succes de 30e! 3e echo alweer, wel fijn voor je!
Wij doen ook geen combinatietest, vind de uitslag veel te onzeker en volgens mij kan je je helemaal gek laten maken daardoor.

Hey,

Nee, wij laten in principe ook geen extra testen doen. Alleen wel in het ziekenhuis een extra hartonderzoek van de baby, omdat mijn oudste zoontje ook een hartafwijking heeft. Deze was toen op de 20 weken echo niet gezien.
Dit was toch wel erg schrikken en een hele onzekere tijd na zijn geboorte. Hoop dat nu alles goed is, maar zo niet kan ik me er wel beter op voorbereiden.

Groetjes Suus

Wij twijfelen nog. Ik denk eerst maar eens de kansberekening en dan kan ik altijd nog kijken. Op zich ben ik altijd wel een controlfreak, heb graag de touwtjes in handen. Niet dat ik het kindje niet zou willen houden als het Down zou hebben, maar ik ben graag voorbereid. Zo wil ik ook weten of het een jongetje of een meisje wordt. Moeilijk moeilijk allemaal!

leuk zo'n derde echo al!
Wij hebben ook besloten om de combinatietest niet uit te voeren. Wilden we aanvankelijk wel, maar toen we hoorden dat er een kansberekening gedaan zou worden en je met een kans van 1 op 200 een grote kans hebt, hebben wij besloten dat we dat niet willen.

Terug
Bovenaan