30 nov 2011!

Hoi Allemaal,

Voorzichtig meld ik mij hier.
Volgens de online berekeningen zal ik op de valreep nog een november mama worden.
Ben nu ruim 5 weken in verwachting van ons eerste kindje.
Ik ben nog wat voorzichtig met voluit genieten aangezien het in dec en febr in een vroeg stadum mis is gegaan..
Met volle moed en hoop gaan we natuurlijk er vanuit dat het nu gewoon goed gaat, 3x is scheepsrecht ;-)

iedereen hier van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat we elkaar een beetje kunnen leren kennen / steunen / voorzien van goede raad etc etc de komende maanden!

Liefs Lisette
 
Hey Lisette,

Wat ben ik ontzettend blij om jouw naam hier te zien. Ik las net op het andere forum dat je je aan de overstap had gewaagd ;-)

Fijn dat het kritieke aantal dagen inmiddels voorbij is. Dat geeft moed! Laten we hopen en ervan uit gaan dat we hier met z'n allen nog een aantal maanden vertoeven en dat we over een paar maanden gezellig babbelen over namen, dikke buiken en kinderkamers.

Ik wens je heerlijke en fantastisch onbevangen maanden toe.

Liefs,
Melian
 
Wauw Lisette, gefeliciteerd!!! Het gaat vast Gied deze x, zal voor je duimen...

Welkom hier... Ik ben 30 okt uitgerekend officieel een okt mama, maar ben eigenlijk meer hier te vinden.... Ben nu 9.4 weken.

Grtjs

 
Hey lisette!!
Ik ben ook waarschijnlijk uitgerekend op 30 november 2011(dan is mijn vriend ook jarig!hihi). Ik ben hier voor het eerst. ik ben ongepland zwanger geworden maar het is heel erg welkom. ik kan pas 28 april bij de verloskundige terecht. Dat lijkt nog zo ver weg :O. Ik heb ook eerder een miskraam gehad alleen was ik toen nog wat jonger, maar het verdriet was groot.
Ik kijk nu al helemaal uit naar wat er allemaal nog gaat komen. Ik hoop dat ik hier vaker kan komen en met iedereen leuke dingen kan bespreken.
Ik heb nog niet heel veel last van kwaaltjes. Vandaag voor het eerst misselijk geweest. me bosrten beginnen een beetje pijnlijk te worden. en heb constant last van me buik al 2 en half week. Maar dat is normaal zei de verloskundige aan de telefoon.

Groetjess Nanda
 
Hallo allemaal,

Ik ben het eerst hier. Ben op 20 november uitgerekend met ons eerst kindje.
Ik heb geen last van misselijkheid wel van buikpijn en ik ben nu al aangekomen( 2-3kg). Mijn broeken zitten strak, mijn borsten zijn van maat 75B naar 80C gegroeid.
Mijn eerste bezoek naar de vk is op 14 april. Ik ben onwijs benieuwd.
Ik kan na de eerste afspraak zeker wat meer vertellen.
Ik hoop dat met iedereen goed gaat! Geniet er van jullie zwangerschappen!
Tot snel!

Groetjes, Bernadett
 
Terug
Bovenaan