Hoi meiden.
Ik bedenk me nu dat we elkaar dan misschien wel zien bij het september of oktober 2009 forum, als dat over een paar maandjes hier op 't forum word geland.Duurt altijd wel even.
Zolang kunnen we hier gewoon kletsen!
Tja, ik vond mijn leventje niet echt veranderd toen onze 1e kwam.Ja, eigenlijk wel natuurlijk, maar hoefde niet veel praktische aanpassingen te doen.Ik had eindelijk een heerlijk kind waar ik me helemaal op kon storten.Was 4 jaar daarvoor (nu 10 jaar terug alweer) mijn zusje verloren, wat mede ervoor zorgden dat ik heeeel graag een kindje wilde, ook al was ik 22 jaar.Mijn man (toen vriend) was toen bijna 30 en had ook al wel kriebeltjes.We woonden toen al 5 jaar samen dus helemaal ready voor ons 1e kindje.Alsof ik veel liefde over had wat ik aan iemand kwijt wilde.Ik wilde 'iemand voor mezelf'.Klinkt raar, maar daar hunkerde ik zo erg naar, meer dan naar een studie en een baan op dat moment...
Raar dat ik dit allemaal vertel, hier vroeg je niet om, maar het is wel het verhaal achter de start van ons gezin...
Een 2e kwam 2,5 jaar later.Onze 2e meid werd geboren met het KissSyndroom, een verschoven bovenste nekwervel door een veel te snelle bevalling.Na 2 maanden osteopaat helemaal gezond verklaart maar dit waren drukke maanden, nooit echt fijn kunnen genieten van mijn kraamtijd.Dit omdat we pas na 4 weken erachter kwamen wat ze had.Tot die tijd huilde ze 23,5 uur per 24 uur...
Enfin, ik ben altijd een bezig bijtje, wil veel dingen doen op een dag dus was erg gelukkig en blij met m'n 2 meisjes.Wat dat betreft heb ik er niet echt aan moeten wennen.
Tussendoor getrouwd (2007) en besloten voor de allerlaatste!!!En ook die was er weer binnen 1 maand: Lenthe.Nu 11 maanden alweer.
En ja hoor, daar waren de kriebels!!!!Ik kom zelf ook uit een gezin van 4 kinderne, zie het helemaal voor me, de 2 oudsten en de kleintjes...
Maanden over gepraat, maar toch de knoop doorgehakt:ben inmiddels zwanger van de 4e.Hebben nu dus 3 meiden, ben benieuwd wat dit is, nog een meisje lijkt me geweldig!Het maakt me niet echt uit natuurlijk, we zien wel
Wat een verhaal, word er verlegen van!!!
Wat vinden jullie veranderd aan jullie leven?Mis je dingen van vroeger?
Groetjes Roos.