30 week echo

vandaag 30 week echo gehad!
alles was helemaal goed met onze jongste dochter ;)
ze weegt nu ongeveer 1664 gram! op de curve ben ik 30+4 dagen en ben nu 30+2 dagen dus ze ligt helemaal goed op schema!!!
Grote zus ook weer goed geholpen!wij zijn helemaal blij!

we hebben nu een eindejaarsstudent die de controle en echo deed! dit was een jongeman! was ff wennen! voor de rest zijn er alleen maar dames in de praktijk...weet niet eens of ik me er zo prettig bij voel als hij bij de bevalling zou zijn...maar miscchien ben je er dan ook helemaal niet mee bezig...ben dan toch weer preutser als ik dacht ;))
hebben jullie ook mannen bij de praktijk?
bij ons zijn de vk's en gyn allemaal vrouwen namelijk haha...
liefs

De gyn's zijn allemaal mannen op 1 vrouw na. En de verloskundigen zijn allemaal vrouwen. Maar ben bij alle gyn's geweest dus maakt me helemaal niks meer uit denk ik...

Wel goed om te horen dat de kleine het goed maakt. Bij ons hebben ze met de 30 weken echo helemaal niet gezegd of geschat hoe "zwaar" de kleine nu ongeveer zou kunnen zijn...

Ik denk ik denk wat jij niet denkt en dat is???? Dat het je volgens mij helemaal niet uit maakt wie straks de kleine op de wereld zet.. Als de kleine maar gezond en wel (en jij ook) ter wereld komt!

Terug
Bovenaan