30 weken echo gehad..

nou was eigenlijk al 31 weken vorige week, maar we hadden weer een prachtige echo, ons meisje groeit goed, lag al met het hoofdje naar beneden..
Zeer bewegelijk..mn harde buiken hadden geen ontsluiting veroorzaakt gelukkig.
Nu vroeg mn gyn of ik gewoon wil bevallen of via keizersnee, omdat ik vorig jr oktober een keizersnee heb gehad bij de twins.
liefst wil ik gewoon want heeft een lange nasleep een keizersnee en veel pijn achteraf, maar er is ook kans dat mn litteken openscheurt bij mn baarmoeder..brrrrr...nu beval ik sowieso int zh dus zijn er snel bij maar twijfel nog wel.
maar met straks 4 kids wil ik toch wel snel op de been zijn.
iemand ervaring met bevallen na kz?

Ja, ik! (alweer). Bij mijn eerste werd het uiteindelijk een spoedkeizersnede, omdat het een sterrekijker was en er maar niet uit wilde, ook niet na behulp van een vaccuumpomp. Bij mijn tweede ben ik "gewoon" bevallen, zonder complicaties. Ik krijg voor deze baby weer een keizersnede omdat mijn derde een dwarsligger was en na een tweede keizersnede krijg je automatisch een derde/vierde. Als ik een keuze had zou ik absoluut voor een normale weg gaan, je bent veel sneller op de been (mits alles goed gaat). Succes!

Ik heb geen ervaring maar zou je wel goed laten informeren. Alles heeft voor en nadelen, die moet je afwegen. Kan me voorstellen dat er wel een kans is m.b.t dat litteken. Maar ook aan een keizersnee kunnen complicaties zitten. Ik zou zelf voor de gewone bevalling gaan:) maar ja ieder zijn ding?

Terug
Bovenaan