30 weken echo;s

he dames

hebben jullie allemaal de 30 weken echo gehad?
bij mij was alles goed en de kleine ligt goed tot nu toe.

ik heb alleen de raserfactor heb dus injectie in mn bil gehad. deed niet zeer maar hebben het niet zo op naalden. daar ben ik nu ook voorlopig vanaf.

hopelijkl is bij jullie alles goed.

Volgens mij is 30 weken echo niet standaard. Maar had toevallig vandaag een groei echo. Kind loopt ruim twee weken voor op het groeischema en dat ben ik nu aan het verwerken..

Fijn dat alles goed was!

Ik heb met 26,5 wkn een eerste groeiecho gehad, toen lag onze kleine meid iets onder t gemiddelde qua groei, was verder prima. Ze lagin onvolkomen stuit, maar wellicht is dat nu weer anders, ze kan, zo te voelen, nog best draaien...

Ik zou elke 3 weken een groeiecho krijgen omdat ik ook zwangerschapsdiabetes heb, maar omdat ze niet groot was en m'n waarden niet verontrustend krijg ik volgende week geen groeiecho, wellicht de keer daarop wel weer...

19 aug heb ik een groei echo.
Vorige week een 3d echo maar de kleine ligt al helemaal beneden dus het ging niet.
Ook loopt hij een week voor op het groei schema en kan ik heel moeilijk lopen omdat hij al zo laag ligt.
Ik ben morgen 31 weken.

hoi; gisteren ook een echo gehad ,ben nu bijna 31 weken ,maar de baby ligt in stuit ,dus nu over 2 weken naar de geneceloog ,voor opname,in plaats van mij eigen verloskundige vind het erg jammer ,maar het zei zo hoop nog op een wonder dat de baby gaat draaien groetjes soubai

ik heb geen 30 weken echo, het is bij ons niet standaard. wel jammer. voor mijn gevoel kunnen ze dan toch nauwkeuriger kijken of de baby op schema ligt.
jullie boffen hoor! ;-)

hoi hoi
Ik ben onder controle bij de gyn en die maakt eigenlijk altijd een echo en meet ook heel vaak het kindje op. weet sinds vorige week dat ik zw.diabetes heb dus nu zal hij altijd wel alles gaan meten. Gisteren bij de gyn geweest en alleen het buikje lag voor op de groei, wat heel vaak voorkomt bij zw.diabetes. Hij lag nog wel in stuit en ik heb het vermoede dat ie ook niet meer gaat draaien want hij ligt altijd zo.
groetjes

Terug
Bovenaan