30 weken echo!

Vandaag bij de gyn geweest voor de 30 weken echo. Bij 25 weken waren we er door een lichte bloeding achter gekomen dat mijn placenta wel heel laag ligt, net niet over de baarmoedermond. Nu wilden ze dus met 30 weken nog eens kijken, want in de meeste gevallen groeit ie gewoon mee omhoog. Ik had er goede hoop op, maar nee hoor... niets veranderd. Balen!!
Met het kindje was alles goed, dus dat is dan wel erg fijn maar ik moet nu met 34 weken weer terug komen en dan gaan ze beslissen of ik thuis kan bevallen. Dat kan alleen als ie dan wel omhoog is gegroeid! En als dat dus niet het geval is dan wordt het sowieso een ziekenhuisbevalling... maar of het dan vaginaal kan of toch een keizersnede wordt dat zullen we de volgende keer horen.

Grr... had liever gewoon lekker rustig de laatste 10 weken afgewacht. Zit niet te wachten op een ziekenhuisbevalling!

Wel een beetje teleurgesteld dus!
 
he meis, wat klote zeg, nou nu maar hopen dat die wel weer om hoog komt, je kan beter van te voren weten of het ziekehuis of thuis bevalling wordt, bij mijn eerste bevalling van onze dochter moest ik met spoed naar het ziekenhuis tijdens mijn weeen, haar hartje zakte naar 80, dan sta je echt van he? neeeeeeeee wil niet wil thuis bevallen maja je hebt geen keus,

vgeel s6 ermee, en sterkte en gelukkig gaat met de kleine goed.
 
Terug
Bovenaan