30 weken en 24 kilo aangekomen

<p>Hoi meiden, </p><p>Even mijn frustratie uiten. Maak me toch wel een beetje zorgen. Ben nu bijna 30 weken zwanger en ondertussen al 24 kilo aangekomen. De kleine is qua gewicht ook bovengemiddeld geschat. </p><p>Voor me gevoel blijf ik ook maar groeien in gewicht en ervaar steeds meer lichamelijke ongemakken. Ben altijd heel erg gefocust geweest op mijn gewicht en bleef altijd heel stabiel op 70kg (lengte 1.80). </p><p>Zijn er meer meiden die zoveel zijn aangekomen? </p><p> </p><p> </p>

38weken en 30kg aangekomen nu! Moet er wel bij vermelden dat ik voorheen khd arm at, en dat niet mag tijdens zwangerschap. En dat ik er de afgelopen 1,5 maanden helemaal niet meer om denk. Ik houd ook heel veel vocht vast nu tegen het einde.. 

Jullie maken je druk om t aankomen,ik vondt t juist mooi om je lijf zo te zien mee groeien.
bij mijn eerste kwam ik 22kilo aan en nu bij de derde val ik alleen maar af wat ook niet goed is! Belangrijkste is dat de baby t goed doet! 

Ik was ook 30 kilo aangekomen en moet zeggen dat t er ook allemaal weer af gegaan is zonder heel veel moeite..
ofja.. nog 2 kilo dan ?

Ik ben 30 weken 10 kilo aangekomen in totaal verschild per persoon en als je weet dat jr gezond eet en beweegt is niets aan de hand ligt ookn aan je bouw 

Hier bevallen met 40+2 en in totaal 13 kg bijgekomen.. na bijna 3 maanden nog 4 kg te gaan en weer op gewicht voor de zwangerschap. Niet te druk om maken idd...maar snap dat de lichamelijke klachten wel vervelend zijn.

Ik wa Ongeveer 25 aangekomen tijdens de zwangerschap! Vreselijk! Maar mijn eigen schuld ook deels. Week na de bevalling 9kg kwijt. Mijn baby was dan ook bijna 10 pond en nu blijf ik lang steken maar rustig aan komen we verder. 
Niet druk maken komt goed!

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Hier 1e zwangerschap +24 totaal. Voelde me daardoor echt niet meer mooi. Ik vind het super dat ik zwanger mag zijn (nu 24 weken en +12 kg), maar die extra kilo's zijn helemaal niks. Bij de 1e gelukkig na 5 maanden weer op m'n gewicht, zelfs 2 kg daaronder. Ik snap dus heel erg dat je je rot voelt, maar 't komt waarschijnlijk weer gewoon goed!
Ik let trouwens normaal ook goed op m'n gewicht, 1,75 en 68 kg.

Succes nog de laatste weken! Met je gewicht komt 't echt wel weer goed :) 

Terug
Bovenaan