30 weken en drukkend gevoel bij vagina

<p>Hoi damens,</p><p>Morgen ben ik 30 weken en zwanger van ons 2de zoontje, nu heb ik echter ineens een onwijs drukkend en tintelend gevoel bij me vagina. Ik herken dit gevoel niet van de eerste zwangerschap alleen van tijdens de bevalling.. Moet dinsdag naar de verloskundige dis overleg het dan ook maar iemand een idee wat het zou kunnen zijn?</p>
 
Ik heb er geen benaming voor maar had het ook vaak tijdens de zwangerschap en mn kind is geboren met precies 40 weken. 
Msschien doe je teveel en moet je meer rusten? 
Groetjes
 
Hey! Ik heb dit ook af en toe sinds een aantal weken, vooral als ik moet plassen. Ik weet ook niet wat het is, maar ik denk dat het komt door het gewicht van de baby op de bekkenbodem. Ik ga het morgen ook vragen aan de verloskundige. Ben nu 37 weken trouwens!
 
Ik ben bijna 29 weken. En precies wat je beschrijft had ik ook. Vk dacht eerst aan bekkenbodem maar wilden blaasontsteking ontsteking uitsluiten omdat het maar niet wegging. Bleek een goeie blaasontsteking te hebben en zit nu een week aan de antibiotica. 
 
Ik ben bijna 29 weken. En precies wat je beschrijft had ik ook. Vk dacht eerst aan bekkenbodem maar wilden blaasontsteking ontsteking uitsluiten omdat het maar niet wegging. Bleek een goeie blaasontsteking te hebben en zit nu een week aan de antibiotica. 
 
Terug
Bovenaan