30 weken en pijnlijke steken

hoi dames

ik heb vanaf vanmiddag pijnlijke steken, hij beweegt nu heel veel en het lijkt of ik van boven naar beneden krassende steken heb, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.Ik zelf herken het als het indalen van de baby maar dat is nu dan toch veel te vroeg???

xxx nathy

Geen idee, ik ken het zo niet wat je beschrijft. Zou ook niet weten of het te vroeg is als de baby nu indaalt. Ik weet wel dat bij mijn eerste ook snel was ingedaald. Maar dat ik toch nog 11 dagen overtijd liep, dus dat wil ook niet veel zeggen.
Als je je zorgen maakt, bel je toch even de vk. Die kan je zeker wel zeggen wat het is.

Sorry Nathy,

Ik weet niet wwat het is, maar idd als je je zorgen maakt bel dan even met je VK! Ik weet ook niet of het al kan met 30 weken?! Succes!! Laat je even weten als je wat weet?

Liefs

hoi nathy
zijn het ook niet je banden
banden pijn?
want ik ken wel zo iets soms ineens van boven naar beneden prikkeld gevoel. soms bijna pijnlijk en ik schrik erook van.
net of er ergens ineens hard aan wordt getrokken.
groetjes

Hoi Meiden!

Ik herken deze pijn ook. Het voelt als helemaal onderin tegen je schaambeen. Ik ben dan nu 25 weken en heb daar sinds deze week ook last van. Beetje vroeg, maar volgens mij zijn het je bekken in combinatie met de banden oid. Er verandert ook zoveel in onze body's.
Ik ga dinsdag weer naar de vk dus vraag het ook meteen na. maar bij twijfel altijd bellen he!

Ik weet wel dat als je te veel last heb van je buik dat het een signaal is dat je te veel doet en dat rust en ontspanning het enige is wat helpt.

Nu ik meer energie heb wil ik af en toe echt veel te veel doen, en dan moet je je zelf weer afremmen. grr..vroeger nooit last van gehad, maar ja we sjouwen dan ook wel elke dag en nacht een kindje mee haha!

succes meiden!
gr. Janne van Krukel!

Terug
Bovenaan