30 weken en slijmprop verliezen?

Hallo allemaal!

Even een vraagje; ik ben nu 30 weken zwanger en vanochtend na het plassen verloor ik slijm, het was een klein beetje gekleurd. Ik weet niet zeker of dit gewoon afscheiding is of een deel van een slijmprop. Ook heb ik het vermoeden dat de kleine is ingedaald.
Bij mijn eerste had ik dit pas in de laatste week. Normaal heb ik helemaal geen last van afscheiding.
Volgende week moet ik weer naar de gyn maar moet ik eerder aan de bel trekken?

Xxx
 
Ik had precies hetzelfde met 28 weken, verloskundige gebeld en moest wat opvangen...toen kwam er helemaal geen slijm en vloeistof meer, verder bleef het rustig dus was loos alarm maar ze vond het wel heel goed dat ik gebeld had en dat ze even langskwam! dus ik zou zeker bellen daar zijn ze voor,

Succes!

Groetjes Mandy
 
Hallo Mandy!

Ik heb even gebeld met de gyn (is toch heel anders dan de verloskundig waar ik bij de eerste zwangerschap bij zat) maar ze zei dat ze meer dacht dat het gewone afscheiding was. Ik moest in de gaten houden of er geen bloed bij zat en of ik het kindje wel goed voelde bewegen en of ik niet meer harde buiken krijg.
Net naar de toilet maar geen slijm, wel een heel klein beetje oranje achtige kleur.. wat dat nou weer is..
Ik wacht het nog even af!

Xxx
 
hm zou het niet weten wat het kan zijn, ik kan me niet herinneren bij de andere dat ik de slijmprop heb gezien in mijn broek. Weet wel dat de slijmprop beetje rozig van kleur is, van wat ik heb horen vertellen.
 
slijmprop vond ik een beetje te vergelijken met dat spul wat je vroeger had, Flubber!!!! ken je dat nog???

Ik verloor het met 36 weken, had 2 cm ontsluiting werd met 37,5 week gestript en uiteindelijk ingeleid. (kwam maar niet)

Ik hoop dat je kleine nog eventjes blijft zitten tot 37 weken.

groetjes
 
Ik ben ook met 30 weken de slijmprop verloren. Zolang je geen harde buiken krijg is er niets aan de hand. Het gebeurt wel vaker en na 2 dagen heeft je lichaam al weer een nieuwe prop aangemaakt. Zodra je wel harde buiken krijg dan moet je gelijk de gyn of de vk bellen.
 
Hallo Allemaal!

Blijkbaar was het toch geen slijmprop!
De gyn deed wel een beetje raar aan de telefoon maar het kwam er op neer dat het veelste vroeg is om de slijmprop te verliezen.. beetje raar maarja dat is wat ze zei!
Ik moest in de gaten houden of ik het kindje goed voelde bewegen en of ik geen bloed of vruchtwater verlies en of de harde buiken die ik al heb niet meer worden. Maar er is niks gebeurd dus het zal wel geen slijmprop zijn.
Dat flubber ken ik maar dit was echt een heel klein beetje! Misschien was dit wel gewoon slijm ofzo

Xxx
 
Terug
Bovenaan