30 weken en weer misselijk?

He dames,

Vraag, ik ben nu dik 30 weken zwanger en sinds een paar dagen weer zo misselijk als in het begin (tot 16 weken misselijk geweest)
Wie herkent dit en is hier iets aan te doen?
ivm maagzuur eet ik al kleine porties en weinig vet!

Gr. Annemiek

Ik ben nu 34 weken en sinds een week of 2 afentoe een beetje misselijk. Vooral 's avonds heb ik er wel last van. Mijn kind ligt in stuit, dus ik denk dat haar hoofdje lekker tegen mijn maag duwt. Ik heb het opgezocht op internet en wat ik erover las is dat het redelijk normaal is dat je op het eind weer misselijk kan worden, omdat je baby tegen je maag duwt.

Jane

ik ben 33 weken zwanger en niet misselijk geweest gelukkig, maar ik weet dat het kan zo aan het eind. wel last van brandend maagzuur, ook dat schijnt normaal te zijn.
succes ermee! en een goede bevalling straks.

Ik word zo langzaam aan gek van het maagzuur en ben ook best vaak weer misselijk.Ook ben ik heel erg moe en soms zelfs duizelig.Ik ben trouwens niet zo misselijk als aan het begin maar vervelend is het wel.

34wk en 6 dagen

Bij mij kwam de misselijkheid ook rond de 30ste week weer terug, mijn baby lag gewoon volop inmijn maag te porren. Maar het was niet doorlopend, afhankelijk van de positie en de activiteiten van mijn baby. Grote kans dat je over een paar dagen nergens meer last van hebt en dan af en toe wel weer. Wel vervelend als je in het begin ook zo misselijk bent geweest, denk je dat je dat gehad hebt begint het overnieuw.

Terug
Bovenaan