30 weken prik (reshus negatief)

Hoi graag wil ik anderen een hart onder de riem steken. Ik heb vandaag deze prik gehad en zag er erg tegen op door verhalen die ik ergens anders op dit forum gelezen had. Ik voelde er minder van dan gewoon bloedafnemen, wat ook niet veel voorstelde.  Het stelde bij mij dus echt helemaal niets voor! Had ik dat maar van te voren geweten :)
voor anderen die ook negatief bloed hebben en die prik moeten halen: veel plezier
groetjes

Hallo!

Ik vond het ook zo enorm meevallen die prik! Ik had al tips gekregen van: hou je been ontspannen e.d.(en toen dacht ik nog van: ja lekker, hoe doe je dat als je vreselijk op ziet tegen zo'n prik??)
Maar het stelde echt helemaal niks voor. Geen centje pijn, ook erna niet!
Zo zie je maar, je maakt je van te voren altijd drukker dan meestal noodzakelijk is.
Ik hoop trouwens dat dat ook geldt voor de bevalling
Groetjes,

NathalieMS
(39w+6)

Hoi iedereen,
ik ben van de tweede in verwachting dus heb al eerder zo'n prik gehad en ik vind het ook helemaal geen pijn doen.
ik heb ook jaren aan de prikpil geweest en dan krijg je elke drie maanden zo'n prik in je been.
dus ik ben ook al gewend maar je voelt er echt niets van.
gr lisette

Hoi,

Ook ik ben rhesus-negatief en ik heb deze prik een keer in mijn been gehad en een keer in mijn bil.
De prik in mijn been vond ik zeer onprettig. Je kunt je been nooit helemaal ontspannen, waardoor je het toch altijd wel voelt. En probeer maar eens te onspannen als ze met een naald op je af komen, de grapjassen!

De tweede in mijn bil voelde ik amper! Ik had mij al helemaal schrap gezet tegen het kozijn van de kamer, maar ineens was ze al klaar. De verpleegster legde mij uit dat ze in een spier prikt die je niet kunt spannen, waardoor de prik veel minder pijn doet (bij mij vrijwel pijnloos). Misschien een tip voor de dames die nog een prik moeten krijgen.

Groetjes,
Sept16

hoi hoi

jemig he een prik met 30 weken
 dan heb ik nog 14 dagen te gaan want ben vandaag precies 28 weekjes

maar nu vraag ik me af waar dient zo.n prik voor dan.. en waarom niet in me arm??

ik ben zelf als de dood voor naalden en artsen in witte jassen ik kan me dan heel moelijk ontspannen  ..

ik loop onder benahdeling bij de gyno in ziekenhuis maar gelukkig heb hij nooit witte jas aan haha dus ik ga met een smile om me mond naar binnen maar als ze me bloeddruk willen meten hebben die meissies wel altijd zo.n witte jas aan dus tjaa ff met de ogen dicht hihihih

maar ik ben benieuwd waar zo.n spuit vor dient

gr presje

p.s morgen mag ik weer voor de echo dan krijg ik alweer een uitgebreide echo dus zie ik ons kleine spruit weer toch vindt ik echo,s leuker dan alleen horen

quote: mammabeer reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 10:11:24'));

hoi hoi

jemig he een prik met 30 weken
 dan heb ik nog 14 dagen te gaan want ben vandaag precies 28 weekjes

maar nu vraag ik me af waar dient zo.n prik voor dan.. en waarom niet in me arm??

ik ben zelf als de dood voor naalden en artsen in witte jassen ik kan me dan heel moelijk ontspannen  ..

ik loop onder benahdeling bij de gyno in ziekenhuis maar gelukkig heb hij nooit witte jas aan haha dus ik ga met een smile om me mond naar binnen maar als ze me bloeddruk willen meten hebben die meissies wel altijd zo.n witte jas aan dus tjaa ff met de ogen dicht hihihih

maar ik ben benieuwd waar zo.n spuit vor dient

gr presje

p.s morgen mag ik weer voor de echo dan krijg ik alweer een uitgebreide echo dus zie ik ons kleine spruit weer toch vindt ik echo,s leuker dan alleen horen

Deze prik krijg je alleen als je bloedgroep negatief is dus als je positief bloed hebt dan krijg je deze prik niet, aangezien je niet weet wat het inhoud denk ik dat je positief bloed hebt anders had je verloskundige dit allang vertelt.

Ik heb hem ook in mijn been en in mijn bil gehad en vraag deze keer of hij in mijn bil mag want die voelde ik inderdaad niet.

Terug
Bovenaan