quote: mammabeer reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 10:11:24&apos

);
hoi hoi
jemig he een prik met 30 weken
dan heb ik nog 14 dagen te gaan want ben vandaag precies 28 weekjes
maar nu vraag ik me af waar dient zo.n prik voor dan.. en waarom niet in me arm??
ik ben zelf als de dood voor naalden en artsen in witte jassen ik kan me dan heel moelijk ontspannen ..
ik loop onder benahdeling bij de gyno in ziekenhuis maar gelukkig heb hij nooit witte jas aan haha dus ik ga met een smile om me mond naar binnen maar als ze me bloeddruk willen meten hebben die meissies wel altijd zo.n witte jas aan dus tjaa ff met de ogen dicht hihihih
maar ik ben benieuwd waar zo.n spuit vor dient
gr presje
p.s morgen mag ik weer voor de echo dan krijg ik alweer een uitgebreide echo dus zie ik ons kleine spruit weer toch vindt ik echo,s leuker dan alleen horen
Deze prik krijg je alleen als je bloedgroep negatief is dus als je positief bloed hebt dan krijg je deze prik niet, aangezien je niet weet wat het inhoud denk ik dat je positief bloed hebt anders had je verloskundige dit allang vertelt.
Ik heb hem ook in mijn been en in mijn bil gehad en vraag deze keer of hij in mijn bil mag want die voelde ik inderdaad niet.