30 weken zwanger, Bij kracht geven Trekkend gevoel?

Goeiedag meiden,

Ik had een vraag, Ik heb nu sinds 1 a 2 weken, als ik lig, en wil opstaan.. Een (ik weet niet hoe ik het precies uitleg) Tegenhoud gevoel/Trekkend gevoel/Stekend, Maar tegenhoudend..? links van mn buik, of rechts, en dat is elke keer als ik kracht geef, Gister was het zo pijnlijk, ik was buiten, Bij zwemles van mn andere dochter, en ik gaf zo een harde gil van de pijn.. Pff iemand een iedee?

liefs mamakimmie
 
Ik denk dat ik dit ook gehad heb als ik je goed begrijp. Ik omschrijf het alsof je tegen een ijzeren staaf of iets dergelijks aanloopt die je niet gezien hebt. Kunnen de buikspieren zijn die wat in de weg zitten. Probeer zo rustig mogelijk alle bewegingen uit te voeren is mijn advies (lekker makkelijk gezegd haha). Bij mij is het na een aantal weken vanzelf over gegaan.

Liefs Wendy, 31w
 
Ik weet niet hoe je opstaat als je ligt maar het beste kun je eerst op je zij draaien en dan je elleboog zeg maar als hefboom gebruiken en zo opstaan. Hoop dat het een beetje duidelijk is. Als je namelijk gewoon opstaat dan gebruik je al je buikspieren en dat kan echt pijn doen. Hopelijk heb je er wat aan. Suc6
 
Dankjulliewel!

Ja ik dacht echt aan een soort van stoot idd ja.. Alsof je een hele flinke stomp in je buik krijgt, maar dan een ander gevoel.. Maar ik zal zeker even uitkijken met wat voor kracht ik geef, en hoe ik opsta.. Ik gebruik al mn spieren gewoon zoals ik voor mn zwangerschap ook deed Om op te staan.. Maar dat lukt dus niet meer, soms heb ik er geen last van, en soms wel.. heel vreemd! Maar ook pijnlijk.. Gister had ik ook steken in mn vagina.. Mischien is ze aan t indalen?

Veel liefs
 
Terug
Bovenaan