<p>Hallo allemaal,</p><p>Na een heel lang traject is het dan toch gelukt...ik ben zwanger! uitgerekend eind december 2018 dus het begint op te schieten.</p><p>Ik vind het super bijzonder, ben heel blij...en ik vind het ook heel erg spannend. En naarmate de datum dichterbij komt en de hormonen zich opstapelen (zo voelt het) voel ik me soms ook ineens heel kwetsbaar en onzeker. Hoort erbij, dat weet ik. </p><p>Hebben jullie dat ook wel eens?</p><p>In de groepen met zwangere vrouwen die ik nu ken (yoga, verloskundige) zegt iedereen standaard dat alles zo goed gaat en ze zo blij zijn en alles zo makkelijk is. En iedereen om me heen zegt steeds dat ik wel moet genieten van mijn zwangerschap. En ik geniet ook echt, maar soms vind ik het ook erg overweldigend en vind ik het moeilijk om te ontspannen. Het is allemaal zo nieuw en er gebeurt zoveel in mijn lichaam.</p><p>Herkennen jullie dit?</p><p>Ik zou graag in contact komen met mensen die het ook wel eens even moeilijk met zichzelf hebben en zich onzeker voelen. Om ervaringen uit te wisselen zonder dat ik me een suffe muts voel omdat ik niet alleen een roze wolk voel </p><p>Ik hoor heel graag van jullie!</p><p>liefs</p><p>Pauwtje</p><p> </p><p> </p>