30 weken zwanger en rommelend gevoel in buik en zweten

hallo allemaal... ff mijn verhaal... voor ik test had gedaan wist ik al dat ik zwanger was vanwege overgeven en duizeligheid.. bij 15wkn zwangerschap lag ik al in t ziekenhuis vanwege uitdroging (door al t overgeven) na 4 dagen infuus mocht ik gelukkig weer naar huis ( ze hadden alles stilgelegd en heb er weken over gedaan weer beetje op kracht te komen.) vanaf week 23 ging t weer redelijk om precies te zijn een week. sindsdien heb ik iedere x voorweeen echt om de paar minuten maar is vaak na een uur weer in 1 klap over. gelukkig krijg ik geen ontsluiting ervan.. loop al die tijd al thuis en doe niks omdat ik niks meer mag doen niks schoonmaken niks erg saai dus verveel me rot..........
nu ben ik morgen 31 wkn zwanger en heb vandaag al hele dag raar rommelend gevoel in buik en elke x een soort opvliegers zeg maar... weet iemand wat dit is? zou dit een voorteken zijn dat de bevalling al bijna gaat beginnen? hoop echt dat morgen weer over is en ik de kleine nog paar weken in me buik kan houden...

klinkt allemaal spannend, zou niet weten wat het is, eerste bevalling van mij begon met inleiden en de tweede met gebroken vruchtwater...duidelijker kon het dus niet...
Ik zal morgen voor de zekerheid ff bellen met je gyn of vk...

Duim voor je dat de kleine nog lekker een paar weekjes blijft zitten en hoe saai je dagen zo zijn doe toch maar erg rustig aan alles voor de beeb.

Liefs randy

Dat zweten zal wel door je hormonen komen, maar ik denk niet dat het perse betekent dat je gaat bevallen.
Succes!!! En ik hoop dat je kleine blijft zitten tot zo'n 37 weken en dat je die tijd goed doorkomt!

Terug
Bovenaan