30 weken

jeej.. vandaag ben ik alweer 30 weken zwanger het gaat echt veelte snel..

het is als de dag van gisteren dat die ene belangrijke vraag beantwoord werd! ben ik zwanger of ben ik het niet?!?!

en nu zit 3/4 van de zwangerschap er alweer op..

en misschien komt het door de hormonen maar ik ben zo donders gelukkig..
tussen mijn man en mij heeft de liefde een nieuwe boost gekregen soms lijken we weer een tel verliefde pubers of zo als op onze bruiloft en onze liefde voor de kleine man is zo groot en hij is nog geen eens geboren.

Jippie idd alweer 30 weken.
Aan de ene kant kan het voor mij niet snel genoeg gaan en wil ik mijn ventje in mijn armen hebben aan de andere kant vind ik het ook nog wel gezellig zo nog ff lekker helemaal samen alleen hij en ik.
Maar als ik dan op zolder kom waar alle spulletjes staan en de kinderwagen dan denk ik echt nou kom maar op hoor hihi al is het nu nog wat vroeg natuurlijk......

Ben nu 29+2 weken zwanger,
Aan de ene kant heerlijk dat zo snel gaat en hopelijk gaat de rest ook zo snel en hebben we snel ons wondertje in onze armen maar aan de andere kant, heb ik wel ervaren met ons zoontje dat het zorgen (haha zorgen maken) gelijk begint, krampjes, drinken, temp, enz enz en vind het wel lekker dat ik dat nu nog even niet heb.

Liefs Marina

Hier nu 32.3wk, gaat idd snel, aan de ene kant kan ik niet wachten en andere kant zoals marina zegt, begint het ook meteen direct, kan eigenlijk nog wel wat rust gebruiken,,haha
Nog wat puntjes op de i en dan ben ik klaar, ik hoop nog 7wk, was bij de andere ook zo, maar ja dat weten we dan pas he!
Nou meiden geniet nog even van de schopjes en de rust, gaat nu snel weer echt beginnen,haha
Liefs MJ

De tijd gaat zeker snel. Ben nu 32w3d en de tijd vliegt echt! Net als MJ hoop ik dat mijn baby zich ook op tijd meldt, net als de eerste. Die kwam een weekje eerder en dat beviel me prima!

Gr Ingrid

ben nu 29+4 en ja ik vindt ook dat de tijd snel gaat. gelukkig maar want ik heb eigenlijk nog nooit zoveel geduld hoeven hebben. ik ben wel blijk dat ik kan zeggen dat het uiterlijk nog maar 8 weken duurt ivm zwangerschapssuiker mag ik niet langer als 38 weken lopen. maar ben nu zo benieuwd hoe het met ons meisje is en hoe ze er uit ziet.
groetjes priscilla

ik ben nu 29w3d en ik vind de tijd ook enorm snel gaan....
Het mag van mij wel al eind maart zijn, niet omdat het me in de weg zit, maar puur omdat ik zo nieuwschierig ben naar onze kleine hummel....

Moet eerlijk zeggen dat ik mijn dagen ook nog wel redelijk volgepland heb. dan gaat de tijd ook sneller... Anders zit ik hele dagen thuis en dan verveel je je en vliegt de tijd niet...

nog maar een kleine 11 weken wachten!! :D:D
Heb er zoveeel zin in, en ben er ook wel helemaal klaar voor!

ik ben nu 29w en 6 d zwanger.
en ik zie nu al op tegen het lege gevoel in mijn buik. kon ik me eerst niet voorstellen dat er iets kon groeien. nu kan ik me niet voorstellen dat ik het straks niet meer voel. zo onnozel.
maar ben ook erg nieuwsgierig naar beebie.

liefs
smooty

Terug
Bovenaan