30 weken!!!

Vandaag ben ik precies 30 weken zwanger! Vind ik toch wel een bijzonder moment... Aan de ene kant gaat het zo voorbij, aan de andere kant lijk al wel eeeeeeeuwig zwanger haha. Als ik terugdenk aan de positieve test op 21 februari... Gelukkig heb ik (behalve een af en toe in de weg zittende buik) zo goed als nergens echt last van en gaat de zwangerschap me vrij gemakkelijk af! Fingers crossed dat dat zo blijft...
Nu nog 'maar' 10 weken te gaan (daar gaan we voor het gemak maar even van uit) en hoewel ik echt geniet van mijn ronde buik en het getrappel, tel ik vanaf nu stiekem ook wel een beetje af. Ik ben zó ontzettend benieuwd naar ons kleine meisje, hoe de bevalling zal zijn en het leven als mama...
Nog 4 weken werken en dan kan ik me er helemaal op gaan voorbereiden. Pfff 4 weken hebben nog nooit zo lang geleken;)
Zijn jullie ook zo ongeduldig? En tellen er al meer af?

Ja ik! Ik tel ook al af (nog 12 weken) Haha. Maar goed het is dan ook wel mij derde dus weet al meer wat me te wachten staat.
Maar ben heel benieuwd naar die kleine (iedereen bij ons trouwens). En heb stiekem wel weer zin om mijn lijf weer voor mezelf te hebben. Lekker op mijn buik slapen, sporten, carpaccio en sushi eten, wijntjes drinken....mmmmmm!!!!!

Maar goed, het is voor mij wel echt de laatste keer dus in die zin geniet ik er ook maar extra van! En zal t straks raar zijn dat ik dit nooit meer ga meemaken.

Nou lekker aftellen joh! Heerlijk.

Ik ben ook benieuwd naar onze kleine hoor! Ik vind zwanger zijn helemaal niet zo heel leuk... Mede omdat er al 4 rondlopen hier die ook allemaal aandacht willen en dan heb ik het niet over de aambeien, de oprispingen, de dikke buik.... Tjee ik klink negatief haha.

Nou hier ook geen roze wolk hoor. Ben het ook al zat, hormonen, buik in de weg, spannend of het allemaal goed gaat, of het kindje gezond is, nesteldrang, en dan nog een kleintje die graag aandacht wil :) oh.... Volgens mij klaag ik ook. Ik tel zeker af! Alleen volgende week nog werken en dat vakantie aansluitend verlof.

Ik tel ook af (zondag a.s. 30 weken) maar dan vooral tot mijn verlof. ik heb erg veel zin om te nestelen, niet meer met wekr bezig te zijn en wat meer rust te hebben. Heerlijk tutten met mijn twee mannetjes (na schooltijd) en rommelen met de bayspullen/in de babykamer. Dan mag het verlof wel twee maanden duren voordat de baby er is ;-)

Ik kijk natuurlijk ook erg uit naar zijn/haar komst maar heb erg veel behoefte aan mentale voorbereidingstijd/tijd voor voorpret, juist omdat het de laatste keer is dat ik zo'n kleintje zal hebben.

En door de drukte van combi werk/gezin ontglipt het zwanger zijn me nu soms een beetje. Ik voel me ook supergoed en ben net zoals in mijn vorige zwangerschappen superhappy en chill (zwangerschapshormonen zijn echt soort drugs voor mij :) dus ik vlieg door de zwangerschap heen! Fijn natuurlijk maar soms ook bijna jammer dat ik het niet altijd bewust meemaak.

Nou ja, nog 4 weken werken en dan lekker tijd voor thuis!!

Succes allemaal met de laatste maanden!

Het aftellen begint nu inderdaad wel zo'n beetje! Nog 11 weken waarvan nog 7 weken werken (nog 19 dagen in totaal ;).

Ik moet zeggen ik vind het zwanger zijn echt niet vervelend. Ik heb twee keer het geluk mogen hebben om me fysiek prima te voelen, buik zit me ook niet in de weg. Goed, deze keer wel wat meer onzekerheden gehad met de echo's maar afgezien van dat, gaat de tijd echt zo snel!

Vergis me niet, ik hoop absoluut niet dat de kleine langer blijft zitten en kijk ook echt er naar uit om haar in mijn armen te hebben. Mijn voorgevoel zegt me dat ik nu eerder ga bevallen dan de uitgerekende datum.

Maar we gaan het allemaal meemaken!

Terug
Bovenaan