Vandaag ben ik precies 30 weken zwanger! Vind ik toch wel een bijzonder moment... Aan de ene kant gaat het zo voorbij, aan de andere kant lijk al wel eeeeeeeuwig zwanger haha. Als ik terugdenk aan de positieve test op 21 februari... Gelukkig heb ik (behalve een af en toe in de weg zittende buik) zo goed als nergens echt last van en gaat de zwangerschap me vrij gemakkelijk af! Fingers crossed dat dat zo blijft...
Nu nog 'maar' 10 weken te gaan (daar gaan we voor het gemak maar even van uit) en hoewel ik echt geniet van mijn ronde buik en het getrappel, tel ik vanaf nu stiekem ook wel een beetje af. Ik ben zó ontzettend benieuwd naar ons kleine meisje, hoe de bevalling zal zijn en het leven als mama...
Nog 4 weken werken en dan kan ik me er helemaal op gaan voorbereiden. Pfff 4 weken hebben nog nooit zo lang geleken
Zijn jullie ook zo ongeduldig? En tellen er al meer af?
Nu nog 'maar' 10 weken te gaan (daar gaan we voor het gemak maar even van uit) en hoewel ik echt geniet van mijn ronde buik en het getrappel, tel ik vanaf nu stiekem ook wel een beetje af. Ik ben zó ontzettend benieuwd naar ons kleine meisje, hoe de bevalling zal zijn en het leven als mama...
Nog 4 weken werken en dan kan ik me er helemaal op gaan voorbereiden. Pfff 4 weken hebben nog nooit zo lang geleken
Zijn jullie ook zo ongeduldig? En tellen er al meer af?